خیریه متوسلین به امام رضا (ع) با اجرای طرح هم‌نمک و هبه به استقبال نوروز می‌رود.
کد خبر: ۹۳۲۸۰۲۰
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴

به گزارش بسیج، تهیه سبد کالا، تهیه شام شب عید و اجرای طرح هبه در آستانه سال نو تلاشی برای کاهش سختی زندگی و آلام محرومان از سوی خیریه متولین به امام رضا(ع) است.

بر این اساس این خیریه اقدام به تهیه سبد کالا و توزیع اقلام مورد نیاز محرومان کرده است. خیران علاقه‌مند به مشارکت در این طرح می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ۴۵۹۳۰۲۱۷۲۲۰۳ و شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۱۲۲۱۶۵۱۰۵۸ به نام خیریه متوسلین به امام رضا(ع) واریز کنند.

برای مشارکت در این طرح، کسب اطلاعات بیشتر و معرفی افراد نیازمند نیز می‌توانید با شماره ۱۸۰۱ تماس گیرید.

استقبال از نوروز با اجرای طرح هبه و هم‌نمک برای نیازمندان

 

همچنین امسال شام ویژه شب عید ایرانی‌ها از سوی خیرین هم‌نمک تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود. برای مشارکت در این طرح و برکت دادن به سفره‌هایتان با سهیم کردن نیازمندان در سفره‌هایتان می‌توانید وجه هدیه خود را به شماره حساب این مؤسسه واریز کنید. 

طرح هبه خیریه متوسلین به امام رضا(ع) نیز در آستانه سال نو در تلاش است کالاهای مورد نیاز منزل نیازمندان را تأمین کند. این اقلام و کالاها به صورت بازارچه خیریه و کاملاً رایگان در اختیار نیازمندان قرار می‌‌گیرد. اساس این طرح جمع‌آوری کالاهای مازاد منزل خیران است. این کالاها پس از جمع‌آوری و در صورت نیاز تعمیر به صورت بازارچه به نیازمندان عرضه می‌شود تا افراد کالای مورد نیاز خود را خود انتخاب کنند.

استقبال از نوروز با اجرای طرح هبه و هم‌نمک برای نیازمندان

علاقه‌مندان به مشارکت در طرح «هبه» می‌توانند با شماره ۱۸۰۱ تماس گرفته و یا در اینستاگرام به طرح هم‌نمک دایرکت دهند. همکاران هم‌نمک برای دریافت اقلام اهدایی به درب منازل می‌آیند.

برای آشنایی بیشتر با این نمایشگاه و بازارچه خیریه می‌توانید به صفحه اینستاگرام طرح هم‌نمک مراجعه کنید.

ارسال نظرات