به همت بسیج اصناف و بازاریان شهرستان سرخه
مسئول بسیج اصناف و بازاریان شهرستان سرخه از توزیع 1500 کیلوگرم شکر، 500 کیلوگرم برنج و 500 کیلوگرم منجمد در شهرستان سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۸۰۲۴
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰

با توجه به مطالبه رهبر معظم انقلاب در خصوص مقابله با گرانی و رفع کمبود اقلام اساسی در ایام پایان سال سازمان بسیج اصناف شهرستان سرخه اقدام به توزیع برخی کالاها کرده است، محسن ادهم مسئول بسیج اصناف و بازاریان شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه ضمن اشاره به اینکه هدف از شکل گیری سازمان بسیج اصناف و بازاریان  حمایت از تولید، کمک به معیشت مردم و شناسایی کاسبین امین جهت پشتیبانی از آن ها جهت ارائه خدمات بهتر به مردم کرده است، اظهار کرد: از برنامه ها و اهداف شاخص بسیج اصناف شناسایی و سازماندهی گروه های جهادی اصناف جهت کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه است.

وی تصریح کرد: همه رده‌های بسیج اصناف در تلاش هستند با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کنترل قیمت و مبارزه با فساد اقتصادی وارد عمل شده و از رنج و درد مردم در ایام پایان سال بکاهند و موجب ایجاد آرامش در بازار و رضایت مندی مردم شهرستان شوند.

مسئول بسیج اصناف و بازاریان شهرستان سرخه افزود: از دیگر از ماموریت های بسیج اصناف کنترل بازار و کمک به تامین کالاهای اساسی مردم با همکاری اداره صنعت، معدن و اتحادیه های صنفی است. در این راستا تاکنون بالغ بر چندین تن اقلام و کالاهای اساسی شامل برنج، روغن و شکر به کاسبان امین جهت توزیع بین مردم و مناطق کم برخوردار تحویل داده شده است.

ادهم در ادامه اضافه کرد: 1500 کیلوگرم شکر جهت توزیع بین واحدهای قنادی و شیر مال پزی های کم برخوردار سطح شهر جهت کمک به تولید و اشتغال پایدار با آنها اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه برنج و مرغ از دیگر کالاهای اساسی بوده که در هفته گذشته در شهرستان توزیع شد، گفت: 500 کیلوگرم برنج و 500 کیلو مرغ منجمد جهت رفع نیازهای اساسی شهروندان و جلوگیری از ایجاد صفوف در فروشگاه ها و مغازه ها در سطح شهرستان سرخه توزیع شد.

مسئول بسیج اصناف و بازاریان شهرستان سرخه ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با انجام این اقدامات کمکی هرچند کوچک به واحدهای تولیدی و فروشگاه های شهر جهت ارائه خدمات بهتر با قیمت مناسب تر به مردم داشته باشند.

ادهم در  خاتمه از همه اصناف و کاسبان در سطح شهرستان دعوت کرد تا با عضویت در بسیج اصناف ضمن دریافت خدمات متنوع  ما را در جهت خدمت بیشتر به مردم  یاری نمایند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها