زابل-همایش سران طوایف و معتمدین در شهرستان زابل به میزبانی طایفه بزرگ کول برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۸۰۷۹
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در زابل، حجت الاسلام مجتبی عزیزی امام جمعه شهرستان زابل در همایش سران طوایف و معتمدین منطقه سیستان گفت:پیامبر عظیم الشان اسلام در قرآن کریم یک موضوع اصل و بسیار مهم و پر فصله اخلاق رسول خدا سیره وجود مقدس آن حضرت در کتاب نوشته شده است.

وی افزود: پیامبر اکرم به عنوان یک فرمانده ی نظامی بود در میدان های رزم، عطوفت پیامبر اکرم نسبت به فقرا، نسبت به مردم نگاه آن حضرت نسبت به مسائل سیاسی دشمن شناسی پیامبر بزرگوار اسلام اینها همه موضوعاتی هستند که هر کدام آیه های بسیاری در قران نازل شده است.


وی تصریح کرد: امیر المومنین می فرماید گاه من در جنگ به پیغمبر پناه می بردم وقتی که شمشیر دست می گرفت نبی مکرم اسلام هیچ دلاوری در برابر ایشان تاب نمی آورد و این وجود مقدس انقدر لطیف بود که بخاطر ایمان نیاوردن مشرکی شب گریه می کرد.که حیف هست او ایمان نمی آورد .


در ادامه افزود: تاریخ نام های یاسر سمیه و بلال را هیچ وقت فراموش نخواهد کرد وقتی تخته سنگ رو سینه ی آنها گذاشتند عشق خدا در جان اینها بود اینها عزیزانند وبه گردن ما حق دارند.


وی ادامه داد: قرآن برای همه ی نسل هاست قران جاودان است قران مانند خورشید می ماند و بر همه جا می تابد این ما هستیم که با قرآن قابل تطبیق باید بشویم.

حجت الاسلام عزیزی افزود:خواسته در این زمان که دشمن سخت به دنبال قلم های اجاره ای قدم های اجاره ای اموال اجاره ای آرا اجاره ای و از همه بدتر یه دنبال حنجره های اجاره ای ست تا کیان اسلام را منهدم کند‌ امروز روز معیت با نبی مکرم اسلام است که دشمن همه جانبه در میدان است .

فرمانده قرارگاه قدس نزسا نیز گفت: عید مبعث که واقعا عید بندگی ست خدمت همه ی عزیزان تبریک عرض می کنم اسلام در دنیا گام های بسیار بزرگی برداشته است و این تلاش و زحمات پیامبر بزرگوار اسلام بود از همون زمانی که رسالت ابلاغ شد با تمام وجودش تمام روز تلاش کردند و با اتکای به خداوند متعال در صحنه های مختلف خوش درخشید امروز اسلام به برکت همان مبعث پیامبر بزرگوار اسلام در حال پیشرفت است.


سردار کرمی افزود: ان زمانی که فقر فکری و فرهنگی کاملا حاکم بود پیامبر ظهور کردند و ان استبداد را بر هم شکستند فقر فکری و فرهنگی را اصلاح کردند.


سردار کرمی ادامه داد: امروز این گردهمایی این انسجام و برادری باعث میشود که خدای متعال برکت بدهد به کار به زندگی به فکر شما و این برکات در اتحاد و انسجام است.


فرمانده قرارگاه قدس نزسا تاکید کرد: منطقه سیستان مردمی مومن مهربان ولایت مدار و پرتلاش دارد که باید استفاده ویژه ای از ظرفیت های این منطقه شود.
ارسال نظرات