قائم مقام مدیرعامل در توزیع برق شهرستان اراک:

جایگزینی ۱۷۰۰دستگاه چراغ ال ای دی کم مصرف در روشنایی معابر شهرستان اراک

امید رفیعی افزود:سالانه حدود ۱۰۸۰مگاوات ساعت صرفه‌جویی انرژی با اجرای این طرح خواهیم داشت که بالغ بر ۲۳میلیارد ریال سالانه صرفه جویی ریالی در حوزه انرژی و نیز تعمیرات نگهداری شبکه در صنعت برق را در پی دارد.
کد خبر: ۹۳۲۸۴۸۵
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ امید رفیعی قائم مقام مدیرعامل در توزیع برق شهرستان اراک از جایگزینی ۱۷۰۰ دستگاه چراغ کم مصرف ال ای دی در معابر این شهرستان طی ۱۱ماه سال جاری خبرداد.

امید رفیعی افزود: ۱۷۰۰دستگاه چراغ پرمصرف ۱۲۵، ۱۵۰، ۱۶۰، ۲۱۰و ۲۵۰وات با چراغ‌های ال. ای. دی کم مصرف ۷۰و ۳۵ وات با نوردهی بالا و در راستای کاهش مصرف برق و بهبود مبلمان شبکه در خیابان های امام خمینی ، خیابان شهید بهشتی ، کوی خرم و کوی مسکن شهر اراک تعویض شد.

وی یاد آور شد:کلیه چراغ های برگشتی ، تعمیر و سرویس و در مناطق ۲۰متری و ۳۰متری میقان ، خیابان لعلی ، کوی الهیه ، شهرک امیرکبیر و روستاهای  انجدان ، ابراهیم آباد ، شهرجرد و محمدیه که دارای  تأسیسات روشنایی فرسوده بودند جایگزین وچراغهای آرماتوری قبلی این مناطق اسقاط شد .

رفیعی خاطرنشان کرد: نوسازی چراغ های فرسوده موجود ، کاهش تلفات و انرژی مصرفی و بهبود مبلمان شهری را از اهداف اجرایی این طرح در سال جاری عنوان کرد.

قائم مقام مدیرعامل در توزیع برق شهرستان اراک بیان کرد: سالانه حدود ۱۰۸۰مگاوات ساعت صرفه‌جویی انرژی با اجرای این طرح خواهیم داشت که در نتیجه بالغ بر ۲۳میلیارد ریال سالانه صرفه جویی ریالی در حوزه انرژی و نیز تعمیرات نگهداری شبکه در صنعت برق را در پی دارد.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری به دنبال گزارشات ثبت شده در سامانه خدمات غیرحضوری و بازدیدهای صورت گرفته در سطح شبکه ، تا کنون بیش از ۱۱هزار مورد رفع خاموشی روشنایی معابر در شهرستان اراک صورت پذیرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار