بعد از ملاقات با تنی چند از پاسداران به این فکر افتادم که‌ای کاش من هم یک پاسدار بودم، اینها چه می‌کنند و من چه کار. آنها می‌روند با دشمن اسلام می‌جنگند و من در اینجا هستم و نمی‌توانم. شما قدر خودتان را بدانید.
کد خبر: ۹۳۲۸۶۷۸
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

خبرگزاری بسیج:آنچه می خوانید سخنان حضرت امام روح الله(ره) تحت عنوان" قداست و منزلت پاسداری" در جمع فرماندهان سپاه در جنوب کشور در مورخ 26 دی ماه 1360 می باشد که  به مناسبت سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، آن  بازخوانی کرده ایم.

 

ای کاش من هم یک پاسدار بودم/هرکس برای خدا بیشتر کار کند بیشتر فحش می‌شنود

بسم الله الرحمن الرحیم

شما باید خدا را شکر کنید که این عملیات اسلامی به دست شما اجرا می‌شود، هرکس توفیق این عمل را ندارد. امروز صبح بعد از ملاقات با تنی چند از پاسداران به این فکر افتادم که‌ای کاش من هم یک پاسدار بودم، اینها چه می‌کنند و من چه کار. آنها می‌روند با دشمن اسلام می‌جنگند و من در اینجا هستم و نمی‌توانم. شما قدر خودتان را بدانید.

خداوند به شما عنایت داشته است که شما را مهیا کرده تا قرآن کریم و اسلام عزیز و میهن اسلامی را حفظ کنید. نظام الهی مقرر کرده است تا شما برای خدمت به اسلام انتخاب شوید و این پیش خدا ثبت است و ملائکة الله و خداوند پشتیبان شماست و دلتان قوی باشد. هر قدمی که برای اسلام برمی‌دارید قدمی است الهی که خدا برای شما پیش آورده است.

شما روی تدبیر و فکر عمل کنید، دیگر نه از کشتن بترسید و نه از کشته شدن. عمده این است که قصدتان خالص باشد که بحمدالله هست. روحیه قوی این جوانان بیست ساله از اموری است که انسان را به تعجب وامی دارد. مقصد امروز ما این است که این کشور آفت زده، غربزده و سلطنت زده را به اسلام برگردانیم و غرضی غیر از این نداریم.

از مسائلی که می‌خواستم تذکر دهم این است که نظم را کاملاً رعایت کنید. شجاعت غیر از تهور است؛ شجاعت در جنگ حرکتی است قهرمانانه روی نقشه و نظم و حساب، و حال آنکه تهور بی‌حساب و نظم بر دشمن تاختن است. کارها باید روی نظم و قاعده صورت گیرد. تکرار می‌کنم کار وقتی روی نظم و قاعده و برای خدا بود دیگر خوفی‌ نیست چه کسی کشته شد و چه کسی کشت. ان شاء الله، شما مؤید به «جندالله» باشید و پیش بروید.

دیشب وقتی دیدم عراقی‌ها تعدادی زن را زیر خاک کرده‌اند، پیش خود گفتم ما هرچه فریاد بزنیم و بخواهیم به دنیا بگوییم که اینها چه می‌کنند، فایده‌ای ندارد؛ چون مظلوم هستیم و نمی‌خواهیم زیر بار کسی برویم، باید این فشارها را هم تحمل کنیم، ولی چون برای خدا کار می‌کنیم دیگر چه باک! هرچه می‌خواهند علیه ما تبلیغات کنند و هرچه می‌خواهند ما را بد جلوه دهند. امیرالمؤمنین علی، علیه السلام، فرمودند تمام عالم اگر پشت به من کنند، من ابا ندارم. پس وقتی کار برای خدا باشد دیگر چه باک. هرکس برای خدا بیشتر کار کند بیشتر فحش می‌شنود، کما اینکه شما پاسداران از همه بیشتر توهین شدید. خداوند شما را موفق کند.

ارسال نظرات