خبرهای داغ:

توزیع 108 بسته معیشتی در شهرستان سرخه

فرمانده پایگاه امام خامنه ای (مدظله) از توزیع 108 بسته معیشتی در آستانه سال نو در شهرستان سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۸۹۴۶
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت میلاد با سر سعادت سومین ماه تابان اباعبدالله الحسین (ع)، 108 بسته معیشتی عیدانه به همت پایگاه فاطمه زهرا (س)  با همکاری مسجد جمعه،  پایگاه بسیج علی بن ابی طالب (ع)، پایگاه بسیج امام خامنه ای (مدظله) و مؤسسه خیریه ابشارعاطفه ها  در محل مسجد جمعه جمع آوری و بین نیازمندان محله اسلامی آل یاسین توزیع شد.

حجت الاسلام و المسلمین یونس براتی فرمانده پایگاه امام خامنه ای (مدظله) در این برنامه اظهار کرد: در آستانه نوروز ۱۴۰۰ و همزمان با آغازین روزهای ماه شعبان پیرو فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص مواسات و کمک مومنانه، بسته های معیشتی جهت کمک به نیازمندان فراهم آمد.

وی تصریح کرد: طرح مواسات و همدلی به منظور کمک به آسیب‌دیدگان از شیوع ویروس کرونا در شهرستان سرخه و روستاهای آن همچون استان های مختلف کشور آغاز شد که بر اساس آن جمع‌آوری و  توزیع بسته‌های معیشتی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده پایگاه امام خامنه ای (مدظله) یادآور شد: در حال حاضر علاوه بر مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا مشکلات اقتصادی ناشی از تورم باعث شد بسیاری از خانواده‌ها حتی در تأمین مایحتاج اولیه زندگی خود ناتوان بمانند.

براتی گفت: به همت بسیجیان و کمک های مردمی در این دوره 108 بسته معیشتی شامل مواد غذایی، پوشاک، اسباب بازی و غیره با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بسته بندی شد.

براتی در ادامه اضافه کرد: اقشار و خانوارهای نیازمند محله اسلامی آل یاسین با محوریت مساجد و پایگاه‌های بسیج محلات شناسایی و بسته‌های حمایتی با رعایت اصول بهداشتی بین آن ها توزیع شد.

گفتنی است این برنامه با مداحی مداح اهل بیت جعفر غلام و تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های جهادگران مسجد جمعه همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها