خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری رامشیر پس از دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامشیر:

سپاه پاسداران دژی که انقلاب اسلامی را نفوذناپذیر کرده است

عبادی گفت: سپاه پاسداران انقلاب و نظام اسلامی را مانند دژی نفوذ ناپذیر در بر گرفته و از هر خطر و توطئه ای مصونیت می بخشد.
کد خبر: ۹۳۲۸۹۶۶
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

سالم عبادی سرپرست فرمانداری رامشیر در حاشیه دیدار با سرهنگ منصوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان به مناسبت فرخنده میلاد امام حسین (ع) به منظور تقدیر از تلاش‌های آن‌ها و تبریک این روز بزرگ و مبارک انجام شد، در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج از اهواز، گفت: سپاه پاسداران پشتوانه عظیم الهی و مکتبی با نیرو‌های انسانی مخلص، فداکار، آگاه، معتقد و متعهد به مبانی اسلامی است.

او افزود: سپاه به عنوان یک مکتب و پایبند به ولایت فقیه با بهره گیری از سال‌ها تجربه و تخصص امروز به صورت مجموعه‌ای است که انقلاب و نظام اسلامی را مانند دژی نفوذ ناپذیر در بر گرفته و از هر خطر و توطئه‌ای مصونیت می‌بخشد و ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار بهانه‌ای است که رشادت‌ها و ایثارگری‌های پاسداران در ۸ سال دفاع مقدس را گرامی بداریم.

براساس این گزارش؛ در مراسم تقدیر از از زحمات و تلاش‌های سرهنگ منصوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران رامشیر به منظور تامین امنیت و صیانت از ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی، سالم عبادی سرپرست فرمانداری شهرستان به همراه سرهنگ شهبازی فرمانده نیروی انتظامی، ادیبی بخشدار مرکزی و مدیران ادارت شهرستان حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها