آیین تجلیل و تکریم از سازندگان فیلم پیرمردها نمی‌میرند با اکران این فیلم در سینما انقلاب اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۸۹۹۶
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹

اکران فیــــلم

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردیبل ، از اردبیل، به نقل از اداره کل ارشاد استان، آیین تجلیل و تکریم از سازندگان فیلم پیرمردها نمی‌میرند با اکران این فیلم در سینما انقلاب اردبیل برگزار شد.

عبدالله بحرالعلومی مدیرکل ارشاد استان اردبیل اظهار داشت: هنر سینما امروز از تأثیرگذاری و نفوذپذیری بیشتری در جامعه برخوردار است و قطعا هنرمندان و اهالی سینما در استان اردبیل تلاش خواهند کرد تا در سال‌های آینده آثار ارزشمند و فاخری را ارائه کنند.

بحرالعلومی یاد و خاطره رسول ملاقلی‌پور را در عرصه سینمای ارزشی ایران گرامی داشت و تصریح کرد: هر چند کرونا به عرصه فرهنگ و هنر در روند توسعه‌ای خدشه‌ای وارد کرده اما امیدواریم هنرمندان استان با تکیه بر سوژه‌های اجتماعی، تاریخ و فرهنگی بی‌نظیر و بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و نوجوانان به تولید آثار ارزشمند و فاخر کمر همت ببندند.

وی گفت: جنس هنر از ایثار، گذشت و همچنین نظم و انضباط برخوردار است و در عرصه‌های مختلف هنری آنچه که مهم به نظر می‌رسد در کنار تعامل، همراهی و یکدلی فعالیت‌های مؤثر و هماهنگی است که به خلق یک اثر ارزشمند کمک می‌کند.

مدیرکل ارشاد استان اردبیل با قدردانی از استعدادهای خوب سینمایی در استان به ویژه تلاش رضا جمالی به عنوان کارگردان فیلم سینمایی پیرمردها نمی‌میرند، افزود: خوشحال هستیم که دومین اثر بلند سینمایی استان اردبیل اکران می‌شود و قطعا در سراسر کشور اکران این فیلم بازتاب‌های مثبت و ارزشمندی را به همراه خواهد داشت.

ارسال نظرات