خبرهای داغ:

فرمانده سپاه امامت تبریز با خانواده شهدای مدافع حرم دیدار کرد

تبریز- فرمانده سپاه امامت تبریز به مناسبت سالروز ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، با خانواده شهدای حرم، اکبر زوار جنتی و حامد جوانی دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۲۹۱۰۳
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذبایجان شرقی، پور اسماعیل در این دیدار امنیت و اقتدار کشور را مدیون رشادت ها و از جان گذشتگی های مدافعان حرم دانست.
وی با بیان اینکه پاسداشت و یاد خاطره شهدا  یک تکلیف الهی و ملی است، افزود: باید با فرهنگ سازی در جامعه، شهدا و یادگاران عرصه های دفاع از انقلاب و مدافعان حرم به الگوی ملی و شخصیتی جوانان و نسل آینده مبدل شوند.

 پور اسماعیل جایگاه شهدا را والاترین مقام شامخ در نزد پروردگار خواند و گفت: شهدا رمز جاودانگی ملتی هستند که امروز دشمنان تا به دندان مسلح را در مقابل عظمت ایران اسلامی به زانو در آورده اند.
فرمانده سپاه امامت تبریز افزود: مدافعان حرم و مدافعان امنیت کشور با جانفشانی و شجاعت خود اجازه نمی دهند تروریست های پرورش یافته دشمنان انقلاب ، جرأت نزدیک شدن به مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند.
وی در ادامه با تبریک روز ولادت باسعادت امام حسین(ع) خدمت امت شهید پرور و همیشه پیروز خطه آذربایجان، با اهدای لوح سپاس از خانواده های معظم شهدای حرم حامد جوانی و اکبر زوار جنت تجلیل و قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها