خبرهای داغ:
تبریز- کتاب «صبحانه به وقت انفجار» به خاطراتی از تفحص شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس می‌پردازد که به کوشش «خلیل باباش‌پور» به رشته تحریر درآمده است.
کد خبر: ۹۳۲۹۲۲۹
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، کتاب «صبحانه به وقت انفجار» به خاطراتی از تفحص شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس می‌پردازد که به کوشش «خلیل باباش‌پور» به رشته تحریر درآمده است.

اثر فوق به اهتمام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی و توسط انتشارات «معبر آسمانی» در 217 صفحه به شمارگان 1000 جلد در سال 1399 به چاپ رسیده است.

یادداشت سردار سرتیپ پاسدار «سید محمد باقرزاده» فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در صفحه آغازین کتاب «صبحانه به وقت انفجار»:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا (سوره احزاب 23)

خاطرات هشت سال دفاع مقدس کتاب قطوری است که تفحص شهدا فصلی از این کتاب زرین و ارزشمند است. خاطراتی که امتداد حماسه‌های رزمندگان در عملیات‌ها، کانال‌ها، سنگرها و دژهاست. تفحص شهدا زدودن گرد و غبار از روی این حماسه ماندگار و رساندن آن به نسل جدید است تا سنگینی تابوت این شهدای تفحص شده روی دوش نسل جدید، سنگینی مسئولیتی باشد که باید میراث‌دار آن باشند.

لشکر 31 عاشورا نیز یکی از لشکرهای پیشرو در دوران دفاع مقدس و بالطبع در تفحص شهدا بوده است. این کتاب نیز می‌تواند برگی از دفتر خاطرات تفحص لشکر 31 عاشورا باشد.

یاد و خاطره شهدای تفحص خصوصا شهید «ایراهیم احمدپوری» شهید تفحص لشکر 31 عاشورا گرامی باد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها