خبرهای داغ:
همدان-آیت‌الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان با صدور پیامی آغاز سال ۱۴۰۰ را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۲۹۲۶۴
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵

پیام نوروزی نماینده ولی فقیه در استان همدان به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان با صدور پیامی آغاز سال ۱۴۰۰ را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الأحوال حوّل حالنا الی احسن الحال

حلول سال ۱۴۰۰ را محضر شریف همه مردم عزیز به خصوص هم استانی های عزیز تبریک عرض می‌کنم.

تقارن سال جدید با اعیاد شعبانیه، خصوصا ولادت با سعادت منجی عالم بشریت را به فال نیک می‌گیریم، ما در سال ۱۴۰۰ هم در ابتدای سال با نیمه شعبان همراهی می‌کنیم و با توسل و توجه به ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام، مخصوصا حضرت بقیه الله اعظم سال را شروع خواهیم کرد و هم در انتهای سال با اسم حضرت(عج) سال به پایان می رسد و لذا امیدواریم خداوند متعال توفیق عنایت کند و کشور، رهبر و مردم عزیز ما در این سال مشمول دعای خیر حضرت بقیه الله اعظم قرار بگیرند و با عنایات و توجهات حضرت، مشکلاتی که در سال‌های گذشته با آن روبرو بودیم، با عنایات اهل بیت علیهم اسلام برطرف شود.

سال ۱۳۹۹ با همه سختی‌هایی که داشت به پایان رسید، «إِنَّ مَعَ العُسرِ يُسرًا»، تمام سختی ها یک روز به پایان می‌رسد؛ در سال ۱۳۹۹ علاوه بر مشکلات معیشتی که با آن روبرو بودیم، که حتی رهبر معظم انقلاب فرمودند، مشکلات بازار و مشکلات اقتصادی دل ما را غصه دار کرده، علاوه بر همه این مسائل کشور با ویروس منحوسی به نام ویروس کرونا که سختی‌ها را گاهی از موارد مضاعف کرد، روبرو شدیم.

البته در کنار همه تجربه های تلخی که امسال داشت، با صحنه های بسیار زیبایی نیز مواجه بودیم، که لازم است از کادر درمان و از همه کسانی که در سنگر دفاع از سلامت مردم عزیز ما با همت و مجاهدت تلاش کردند نام ببریم و یاد کنیم.

خیلی از عزیزان ما در کادر درمان برای حفظ سلامتی این کشور جان خود را از دست دادند.

دولتمردان ما، مردم ما و همه عزیزان در این راه همراهی کردند و الحق و الانصاف توانستیم در مقابله با این ویروس در سطح دنیا برآیند خیلی خوبی را داشته باشیم.

در کنار همه این موارد شاهد کمک‌های مومنانه، نوع دوستی و توجه به مشکلات همدیگر در سال ۹۹ بودیم، و اگر کرونا فضای سخت اقتصادی ایجاد کرد، اما با ورود خیرین، گروه‌های جهادی و همه دغدغه مندان و کسانی که می توانستند کاری انجام دهند، صحنه های زیبایی خلق شد که جا دارد از همه آنها تقدیر و تشکر کنیم.

سال ۱۴۰۰ در حالی آغاز می‌شود که امسال یک وظیفه بزرگی تحت عنوان انتخابات ریاست جمهوری بر دوش داریم، البته انتخابات شورا ها نیز برگزار می‌شود، اما آنچه بیشتر مهم است، اتتخابات ریاست جمهوری است، انتخاباتی که می تواند  سرنوشت کشور را تغییر دهد، انتخاباتی که می تواند اگر درست انجام شود و یک انتخاب اصلح صورت گیرد و یک دولت جوان مومن انقلابی سرکار بیاید، که واقعاً با تمام قدرت درصدد خدمت به کشور باشد، می‌تواند خیلی از معضلات اقتصادی کشور را برطرف کند.

قطعاً این انتخابات اثرگذاری های فراوانی هم در عرصه بین المللی دارد، هم در عرصه داخلی و هم در عرصه برطرف کردن مشکلات اقتصادی، و لذا امیدواریم همه مردم عزیز ما با همت بلند خود، سال پر خیر و برکتی را برای کشور رقم بزنند و بار دیگر، جهانیان را به حیرت وادار کنند.

امیدوار هستیم که انشالله دولت هم در ماه های پایانی خدمت رسانی خود، بتواند با همت بلند مشکلات اقتصادی را برطرف کند و با توجه به وضعیت معیشتی مردم در تامین کالاهای اساسی در بازار اقدامات لازم را داشته باشد و خاطره خوبی از خود به جای بگذارد.

انشالله خداوند به همه خانواده های ما توفیق عنایت کند و سال پر خیر و برکتی را برای همه شما آرزومندیم، و امیدواریم خداوند متعال حسن عاقبت، صحت و سلامت را به همه شما عزیزان عنایت بفرماید.

و سلام علیکم و رحمت الله و برکاته

انتهای پیام/

ارسال نظرات