خبرهای داغ:
در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی در آبادان، نیروهای مستقر در مساجد مناطق مختلف در سه بخش رهگیری، نظارتی و حمایتی همچنان مشغول فعالیت هستند.
کد خبر: ۹۳۲۹۴۲۴
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آبادان، در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی، باهمکاری ناحیه‌ی مقاومت بسیج آبادان، ومرکز بهداشت این شهرستان، نیرو‌های مستقر در مساجد مناطق مختلف در سه بخش رهگیری، نظارتی و حمایتی همچنان مشغول فعالیت هستند.

معلاوی از مجریان طرح گفت: آمار افراد مبتلا به کووید ۱۹ ومشخصات آن‌ها به حوزه استحفاظی محل سکونت آن اشخاص داده میشود تا به امورات آن‌ها از جمله حال عمومی فرد رسیدگی شود.

او در ادامه افزود: در صورت نیاز توسط گروه‌های مساجد محله‌ها به افردا مبتلا به کووید ۱۹ بسته‌های معیشتی شامل اقلام خوراکی و بهداشتی اعطا می‌شود و باتوجه به سختی حال افراد در دوره بیماری وقرنطینه آن‌ها وفرم‌های تکیمل شده تا حال کلی شخص رصد شود.

معلاوی با اشاره به اینکه علاوه بر موارد ذکر شده مغازه‌ها ومناطق واماکن عمومی تحت نظر مسجد ونقطه استحفاظی بسیج نیز از نظر رعایت بهداشت بررسی می‌شود گفت: مرحله اولیه این طرح تا ۶ فروردین ماه ادامه دارد ودر راستای آن از کسبه‌هایی که موازین بهداشتی را رعایت کرده اند تقدیر میشود تا بیش از پیش در راستای کمک به آموزش نکات بهداشتی به مردم با آن‌ها همکاری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها