خبرهای داغ:
اسدآباد-رییس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد از آغاز طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام نوروز در شهر اسدآباد، آجین و پالیز خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۹۴۴۳
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶

آغاز طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی اسدآباد در ایام نوروزدکتر عادل بصیری محمدپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: در ایام نوروز تمام مراکز عرضه مواد خام دامی توسط بازرسان نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی اسدآباد تحت نظارت و بازرسی قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد همانند سنوات گذشته در راستای تامین سلامت و امنیت غذایی جامعه و خدمت‌رسانی به مردم فهیم شهرستان اسدآباد و شهر آجین و شهر پالیز از ۲۵ اسفند ماه در دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر در طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی در ایام نوروز تمام مراکز تحت بازرسی قرار می‌گیرند.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد ابراز داشت: هدف از این بازدیدها و بازرسی‌ها بررسی کیفیت بهداشتی مواد خام دامی و رعایت دستورالعمل سازمان دامپزشکی کشور در زمینه حمل، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی در مراکز عرضه و اطلاع‌رسانی عمومی و آشنایی مردم شهرستان با ضوابط مذکور است.

وی گفت: سه اکیپ بازرسی ثابت و سیار در هر نوبت صبح و بعدازظهر در شهرستان برای کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی تجهیز شده‌اند.

بصیری محمدپور خاطرنشان کرد: در این طرح از تمام مراکز عرضه مواد خام دامی از قبیل قصابی‌ها، مرغ فروشی‌ها، لبنیاتی‌ها، خودروهای حمل فرآورده‌های خام دامی، سردخانه‌ها، رستوران‌های بین راهی و مراکز تهیه غذا و ... توسط تیم بازرسی اداره دامپزشکی اسدآباد بازرسی انجام می‌گیرد.

وی عنوان کرد: با مکاتبات صورت گرفته و هماهنگی به عمل آمده با ادارات فرمانداری، دانشکده علوم پزشکی، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، صنعت معدن و تجارت، اتاق اصناف و سایر ادارات بین بخشی نظارت و بازرسی ویژه در قالب اکیپ‌های مشترک متشکل از ادارات فوق به منظور بازرسی از کلیه مراکز شهرستان در نوروز صورت خواهد پذیرفت.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد در پایان از مردم شهرستان اسدآباد درخواست کرد: ضمن تهیه این فرآورده‌ها از مراکز معتبر و مجاز در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را سریعاً از طریق شماره تماس‌های ۳۳۱۴۸۰۲۰-۰۸۱ و سامانه ۱۵۱۲ به بازرسان اداره دامپزشکی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات