خبرهای داغ:
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان خبر داد
همدان-رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان گفت: سازمان جوانان هلال احمر در راستای معطوف کردن هرچه بیشتر اندیشه کودکان و بزرگسالان به مقوله صلح و دوستی جشنواره نقاشی «صلح و دوستی» را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۹۳۲۹۴۸۸
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹

برگزاری جشنواره نقاشی «صلح و دوستی» در همداناحمد مطلبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، با بیان اینکه یکی از راه‌هایی که کودکان با بزرگسالان ارتباط برقرار می‌کنند و از این طریق دنیای درون خود را به تصویر می‌کشند نقاشی است، اظهار داشت: سازمان جوانان هلال احمر در راستای معطوف کردن هرچه بیشتر اندیشه کودکان و بزرگسالان به مقوله صلح و دوستی جشنواره نقاشی «صلح و دوستی» را برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه اهداف هلال احمر تأمین احترام انسان‌ها، کوشش در راستای برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملت‌ها، تلاش برای تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها بدون در نظر گرفتن هیچ گونه تبعیض میان آنها است، افزود: کودکان با کشیدن نقاشی با موضوع این اهداف و صلح و دوستی در مسابقه شرکت می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان با بیان اینکه این مسابقه در دو رده سنی ۵ تا ۸ سال و ۹ تا ۱۲ سال برگزار می‌شود، گفت: آثار برتر پس از جمع‌آوری مورد داوری قرار خواهند گرفت و از آثار برتر تقدیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه تکنیک نقاشی آزاد بوده (مدادرنگی، پاستل، ابرنگ و..) و باید در ابعاد A4 ترسیم شود، گفت: فرصت ارسال آثار ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ است.

مطلبی در پایان ابراز داشت: معیارهای داوری آثار نقاشی متناسب بودن نقاشی با موضوع، خلاقیت در بیان مفاهیم صلح و دوستی با زبان نقاشی کودکانه، جذابیت در طرح و رنگ آمیزی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات