بازدید نوروزی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین علیه السلام استان ایلام از محورهای عملیاتی
سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام از محور عملیاتی "شیخ صله" و "ازگله"حوزه ماموریتی تیپ امیرالمومنین(ع) استان ایلام بازدید کرد.
کد خبر: ۹۳۲۹۵۱۲
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام از محور عملیاتی "شیخ صله" و "ازگله"حوزه ماموریتی تیپ امیرالمومنین(ع) استان ایلام بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید ضمن تبریک سال نو به فرماندهی و کلیه نیروهای تیپ ۱۱ امیرالمومنین (ع) به امنیت پایدار در جدار مرزها اشاره کرد و گفت: در راستای مقابله با هرگونه تهدید امنیتی در منطقه ماموریتی با استفاده از جنگ افزارهای به روز مقابله خواهیم کرد.

سردار شاکرمی ایمان و توانمندی را دو مولفه مهم در دست یابی به قدرت بازدارنده دانست و بر ضرورت اعتماد به توان نیروهای جوان در امر فرماندهی و مدیریت تاکید کرد. 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با اشاره به سوابق ارزنده لشکر ۱۱ در دوران دفاع مقدس گفت: سپاه آمادگی های خود در حوزه های توان رزمی و آمادگی های یگان را در سطح بالایی افرایش داده است.

وی مردم یاری و خدمت‌رسانی را از رویکردهای سپاه در مناطق عملیاتی عنوان کرد و افزود: پاسداران همیشه آماده جانفشانی در دفاع از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی هستند.

سردار شاکرمی همچنین با حضور در منزل شهید ایصفایی، اولین شهید منطقه اورامانات و خانواده شهید محمدی از مجاهدت خانواده های شهدا و ایثارگران تجلیل کرد.

در این دیدارها مردم از زحمات سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در خدمات رسانی در ایام زلزله قدردانی کردند.

ارسال نظرات