خبرهای داغ:
سردار رزمجو در آبادان:

حفظ امنیت مهمترین ماموریت در نظام اسلامی است

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در آبادان گفت :حفظ امنیت مهمترین ماموریت در نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۲۹۵۷۳
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آبادان، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: حضور با صلابت مرزداران تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) در نقطه های صفر مرزی خوزستان بسترساز تأمین امنیت و آرامش کشور است.

سردار علی رزمجو در بازدید از یگان‌های مرزی تیپ مستقر در آبادان افزود: توفیقی حاصل شد تا در ایام میلاد و جشن ماه مبارک شعبان و ایام عید نوروز در بین شما مرزداران باشم و از نزدیک با شما عزیزان دیدار و گفت‌وگو کنم.

او ضمن تجلیل از خدمات شایسته و اثربخش مرزداران در سنگر تأمین نظم و امنیت منطقه خوزستان، عنوان کرد: حفظ امنیت، مهم‌ترین و سنگین‌ترین مأموریت در نظام اسلامی است که مرزبانان همواره با شایستگی و توانمندی در اجرای هدفمند این ماموریت خطیر، سربلند هستند.

سردار رزمجو با بیان اینکه حضور مرزداران در نقاط صفر مرزی بسترساز تأمین امنیت و آرامش مرزنشینان است، ادامه داد: بی تردید زحمات شبانه روزی مرزداران نزد خداوند متعال بدون اجر نخواهد ماند و قطعأ ثمره این سختی‌ها، ایجاد امنیت پایدار در داخل و مرزهای کشور است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ضمن تقدیر از کلیه مرزداران تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) حضور و نگهبانی در پاسگاه‌های مرزی را عبادتی بزرگ خواند و خاطرنشان کرد: اگر ایمان و اعتقاد ایرانیان در ادوار مختلف تاریخ و در بحبوحه بحران های اقتصادی و سیاسی نبود، هم اکنون شاهد این عزت و اقتدار نبودیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها