مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

جشنواره فرهنگی، هنری و پژوهشی نماز در زنجان برگزار می شود

زنجان-مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: جشنواره فرهنگی، هنری و پژوهشی نماز در زنجان به مناسبت پاسداشت کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۰۲۰۲
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ محمد ربیع خانی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره نمایش‌نامه نویسی در زنجان اظهار کرد: این جشنواره در راستای تقویت نمایشنامه نویسی و ترویج فرهنگ ایرانی، اسلامی و شناسایی و رشد استعداد‌ها در این حوزه برگزار شد.

وی با بیان اینکه ارتقای متون نمایش‌نامه نویسی و ارتقای سطح کیفی آثار در این بخش از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است، ادامه داد: امیدواریم دومین جشنواره به صورت گسترده و تکمیل‌تر برگزار شود و نواقصات موجود در این باره رفع شود.

این مقام مسئول از برگزاری نخستین جشنواره تئاتر خیابانی و صحنه‌ای نیز خبر داد و افزود: این جشنواره با عنوان غواصان دریادل برگزار می‌شود.

احمدخانی به پیشنهاد برگزاری جشنواره ملی پانتومیم در زنجان نیز اشاره کرد و افزود: این جشنواره نیز گام مهمی در معرفی زنجان و همچنین ارتقای سطح کیفی تئاتر استان خواهد بود.

وی به برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری و پژوهشی نماز در زنجان به مناسبت پاسداشت کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان نیز اشاره کرد و گفت: این جشنواره شامل پنج بخش مجازی، ادبی، هنری، پژوهشی و ویژه است، افزود: در بخش ویژه از فعالان عرصه نماز و همچنین آثار ارائه شده در زمینه جلوه‌های نماز در دوران دفاع مقدس (رزمندگان، ایثارگران و شهدا) به مناسبت گرامیداشت کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، تجلیل خواهد آمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان کنگره شهدا را یکی از بزرگترین برنامه‌های استان عنوان کرد و گفت: امیدواریم هنرمندان هم همکاری بیشتری در برگزاری این کنگره داشته باشند.
ارسال نظرات