خبرهای داغ:
رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: امسال در دوره ششم انتخابات شوراهای شهر، ۱۰ درصد افزایش ثبت نام را میان داوطلبان داشتیم و حضور بانوان و جوانان نیز چشم‌گیر بود.
کد خبر: ۹۳۳۰۴۶۳
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶

رضا نجاتی امروز (۹ فروردین) در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: جلساتی که در رابطه با تعامل و هم افزایی انتخابات است، به خوبی در حال انجام است. امروز جلسه هماهنگی بین فرمانداران و هیات‌های نظارت بر انتخابات برگزار شد که ادامه خواهد داشت و امیدواریم بتوانیم هماهنگی و هم افزایی داشته باشیم.

به گزارش بسیج، وی افزود: روند ثبت نام به خوبی انجام گرفت و امسال در دوره ششم انتخابات شوراها، ۱۰ درصد افزایش ثبت نام را میان داوطلبان داشتیم و حضور بانوان و جوانان نیز چشم‌گیر بود. بررسی صلاحیت‌ها به خوبی در حال انجام است. همه موضوعات انتخابات و دستورالعمل‌های انتخاباتی به خوبی و بند به بند در حال انجام است.

رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان، با اشاره به زمان ثبت نام انتخابات شوراهای روستا، یادآور شد: ثبت نام داوطلبان شوراهای روستا نیز ۱۶ فروردین آغاز خواهد شد. روند ثبت نام شورای روستا نیز مانند روند ثبت نام شوراهای شهر است.

نجاتی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری انتخابات با وجود کرونا، بیان کرد: در خصوص وضعیت کرونا همه تمهیدات اندیشیده شده و راهکارها در حال بررسی است، البته تا ۲۸ خرداد بر اساس شرایط حاکم در آن روز حتما برنامه ریزی خواهیم کرد. نسبت به افزایش شعب اخذ رای برای جلوگیری از تراکم جمعیت، حتما اقدام خواهد شد. همچنین شعبه‌هایی که فضای کمتری دارند حتما تغییر خواهند کرد. یکی از دستورالعمل‌هایی که ابلاغ شده، این است که شیوه نامه‌های بهداشتی در روز برگزاری انتخابات و حتی برنامه‌های هیات‌های اجرایی، دنبال خواهد شد.

وی با بیان اینکه روز ۲۸ خرداد بار دیگر به نظام و سرنوشت و کشورمان دقت لازم را خواهیم داشت، گفت: تمام سعی ما سلامت انتخابات و مشارکت حداکثری است و همه با هم پای صندوق‌های رای خواهیم رفت.

نجاتی در پایان تصریح کرد: همزمان با ثبت نام و استعلام از طریق منابع چهارگانه که ملاک بررسی‌ صلاحیت است، پس از بررسی هیات نظارت، نهایتا در ۲۴ اردیبهشت، نتیجه نهایی به داوطلبان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها