خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان بهار خبر داد

کشف ۶ فقره سرقت در بهار

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان بهار از شناسایی و دستگیری دو سارق اماکن خصوصی، سیم و کابل برق و لوازم داخل خودرو با کشف ۶ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۰۵۰۱
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
کشف ۶ فقره سرقت در بهارسرهنگ بزرگعلی نوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی، سیم و کابل برق و لوازم و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بهار، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی، دو سارق را شناسایی و دستگیر کردند که در تحقیقات فنی و تخصصی، ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی، سیم و کابل برق و لوازم و محتویات داخل خودرو توسط این سارقان، برای پلیس محرز شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: ماموران انتظامی شهرستان بهار در پی اقدام هوشمندانه و گشت‌زنی‌های هدفمند، به یک دستگاه خودرو سواری زانتیا در محور‌های مواصلاتی شهرستان به یک سرنشین مشکوک شده که با کمک پلیس آگاهی استان و از خود گذشتگی وتلاش و کوشش فراوان آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده و استعلام پلاک خودرو مشخص شد، این خودرو دارای سابقه سرقت در سال گذشته در همدان است.

نوری با اشاره به اینکه خودرو مذکور به پارکینگ منتقل و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: پلیس با تمام توان در راستای برقراری نظم و امنیت شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی ادامه داد: از شهروندان درخواست داریم اخبار و اطلاعات خود را در رابطه با عمل مجرمانه افراد به سامانه تلفنی ۱۱۰ اطلاع دهند و خودرو‌های خود را به تجهیزات و وسایل ضد سرقت مجهز کنند چراکه سارقان معمولا سراغ خودرو‌هایی می‌روند که فاقد هر گونه وسیله ضد سرقت باشد.

*کشف ۱۱۸ هزار نخ سیگار قاچاق در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: همچنین مأموران انتظامی شهرستان بهار حین گشت‌زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودروی وانت پراید مشکوک شدند.

وی اظهار داشت: پس از هماهنگی قضائی خودرو مذکور توقیف و در بازرسی از آن، ۱۸ هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد که ارزش ریالی آن بنا بر نظر کارشناسان، ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

نوری با بیان اینکه راننده خودرو مذکور دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: شهروندان به منظور دستیابی به موفقیت‌های بیشتر در امر مبارزه با قاچاق کالا و پیشگیری از اثرات مخرب مواد دخانی بر سلامت فردی و اقتصادی افراد جامعه، هر گونه فعالیت غیرقانونی در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار