دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه بسیج استان اردبیل گفت:هم‌زمان با نیمه شعبان و سالروز فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر شکل گیری رزمایش کمک مومنانه، بیش از ۲ هزار بسته معیشتی در استان اردبیل توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۳۰۶۹۸
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲

توزیع بیش از ۲هزار بسته معیشتی در استان اردبیل

علی پیرجاهد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اردبیل اظهار کرد: هم‌زمان با سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت امام زمان(عج) و سالروز فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر شکل‌گیری رزمایش کمک‌های مومنانه، بیش از ۲ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان در نواحی مختلف استان اردبیل توزیع شد.

وی افزود: علاوه بر توزیع بسته معیشتی، شاهد توزیع جهیزیه آسان، احسان نان در نانوایی‌ها، ذبح قربانی و توزیع گوشت، راه اندازی کاروان‌های شادی، برپایی ایستگاه سلامت در ورودی شهرها، توزیع ماسک رایگان، پخت و توزیع آش نذری و توزیع شیرینی در استان بودیم.

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه بسیج استان اردبیل تصریح کرد: رزمایش بزرگ کمک مومنانه همچنان با همراهی خیرین و مردم نوع‌دوست، بسیجیان و جهادگران بسیجی، بسیج سازندگی و اقشار و رده‌های بسیج در سراسر استان تداوم دارد‌ و روز گذشته نیز مردم خیر و نوع‌دوست استان با خلق جلوه‌هایی از همدلی، مواسات و خدمت مومنانه، سالروز ولادت باسعاوت حضرت ولیعصر(عج) و سالروز فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر شکل گیری رزمایش کمک مومنانه را گرامی داشتند.

پیرجاهد افزود: رزمایش کمک مومنانه در استان اردبیل در طول یک سال گذشته در سه مرحله اجرا شد که تجلی بخش همدلی و همراهی آحاد و اقشار مختلف مردم خیر استان اردبیل برای کمک به همنوعان نیازمند است

وی با قدردانی از مشارکت مردم نوعدوست و خیرین استان در اجرای رزمایش کمک مومنانه،گفت: در سال ۱۴۰۰ نیز این رزمایش بزرگ در سراسر استان تداوم خواهد داشت و مردم خیر استان می‌توانند در این رزمایش بزرگ مشارکت کرده و همچنان در کنار خانواده‌های نیازمند باشند‌.

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه بسیج استان اردبیل بیان کرد: هم‌زمان با نیمه شعبان و سالروز فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر شکل گیری رزمایش کمک مومنانه، آیین رزمایش کمک مومنانه شهرستان مشگین شهر نیز با مشارکت صداوسیمای مرکز استان به‌صورت زنده از شبکه استانی سبلان پخش شد.

ارسال نظرات