استاندار ایلام:

نقش سپاه در مدیریت کرونا و اجرای طرح شهید سلیمانی بی نظیر است

استاندار ایلام با بیان اینکه نقش و جایگاه سپاه در قرارگاه مدیریت کرونا و اجرای طرح شهید سلیمانی بی نظیر است، گفت: بنا داریم این طرح را در سراسر استان تقویت کنیم.
کد خبر: ۹۳۳۰۷۸۸
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد نوذری در دیدار با فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با بیان اینکه سپاه یک ظرفیت عظیم در توسعه استان است، افزود: مجموعه سپاه پاسداران استان همواره در حوزه های مختلف نظیر مدیریت سیل، مبارزه با مواد مخدر، قرارگاه محرومیت زدایی، جلوگیری از گسترش حاشیه نشینی، کاهش آسیب ها و سایر مسائل اجتماعی همکاری و نقش موثری داشته است.

وی با اشاره به عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و قرار گرفتن ایلام در مجاورت کریدور بحران استان های خوزستان، کرمانشاه و لرستان از یک سو و مرز عراق از سوی دیگر، اظهار داشت: شهرستانهای دهلران و آبدانان در وضعیت قرمز و چرداول نارنجی و ایوان نیز در آستانه نارنجی شدن است.

استاندار ایلام گفت: ایجاد قرارگاه مستقل در دشت عباس و طرح ابتکاری همیاران سلامت در روستاها، طرحی تکمیلی برای کنترل و مدیریت کرونا در کنار طرح شهید سلیمانی است که انتظار می رود پایگاهای مقاومت و بسیج در روستاها و بخش ها همکاری لازم را داشته باشند.

نوذری با اشاره به ماه های پایانی دولت دوازدهم و مشکلات پیش رو از جمله مهار کرونا و فشارهای اقتصادی، تاکید کرد: باید تلاش کنیم با برنامه ریزی و عملگرایی در این ماه های پایانی دولت دوازدهم خدمت به مردم اثرگذار باشد.

وی اضافه کرد: همچنین تا پایان دولت دوازدهم مهار کرونا، بهبود وضعیت معیشتی مردم و کم کردن فشارهای اقتصادی بر خانواده ها و نیز اتمام پروژه های اولویت دار استان از اقداماتی است که در تلاش هستیم به انجام برسد.

وی با بیان اینکه سفرهای شهرستانی رفتن به عمق مشکلات مردم است، افزود: به منظور سنجش عملکرد دستگاه ها و میزان رضایتمندی مردم، اجرای دستورالعمل ها و رعایت پروتکل های کرونایی و وضعیت کلی شهرستان ها این سفرها بصورت سرزده انجام می شود.

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام نیز در این دیدار از اعلام آمادگی سپاه استان در طرح های توسعه ای استان خبر داد و گفت: سپاه و بسیج با همه امکانات خود برای عمران و آبادانی استان با تمام قدرت گام بر می دارد و همواره در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار