خبرهای داغ:
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان گفت: بازرسی و نظارت بر عملکرد نانوایی‌های شهرستان تشدید می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۰۷۹۴
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، مهرداد اسکندری رییس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان با اشاره به تشدید نظارت تیم‌های بازرسی مشترک بر نحوه توزیع آرد و کیفیت تولید و عرضه نان در شهرستان گفت: بهبود کمی و کیفی پخت نان مورد نانوایی‌های هندیجان زیر ذره بین بازرسان اداره صمتانتظار مردم است.

وی افزود: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، تشدید بازرسی و نظارت بر رعایت اصول‌های بهداشتی و کیفیت نان تولیدی یک ضرورت است.

اسکندری با بیان اینکه قطعا بازرسی‌ها در این روز‌ها تشدید می‌شود و پرونده متخلفین به ادراه تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع خواهد شد، اظهار داشت: نظارت و بازرسی لازم همچنان ادامه خواهد داشت تا مردم احساس کنند که متولیان امر در کنار مردم و پیگیر مشکلات هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: نصب تابلو اطلاعات ضروری شامل؛ ساعات کار و تعطیلی نانوایی‌ها، قیمت و وزن نان و شماره تماس رسیدگی به شکایات مردمی، در ورودی نانوایی‌ها و در معرض دید مشتریان ضروری است و اداره صمت، مسئولیت نظارت مستمر و برخورد قانونی با متخلفان را برعهده دارد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان ادامه داد: رعایت مسائل بهداشت فردی و بهداشت محیط، رعایت وزن چونه و کیفیت نان تولید شده و دارا بودن کارت‌های بهداشت کارگران از دیگر موارد مربوط به نانوایان محسوب می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها