جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

جهادگران با مجاهدت خالصانه خود کارآمدی نظام اسلامی را به رخ می‌کشانند

سرهنگ عسگری گفت: اردو‌های جهادی زمینه بسیار خوبی برای رسیدن جوانان به اهداف عالی انقلاب است و جهادگران با مجاهدت خالصانه خود کارآمدی نظام اسلامی را به رخ می‌کشانند.
کد خبر: ۹۳۳۰۸۲۹
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار «محمد رضا عسگری» جانشین فرمانده سپاه روح‌الله در بازدید از اردو‌های جهادی نوروزی در سطح شهر اراک و در جمع جهادگران بسیج سازندگی استان مرکزی اظهار داشت: خوشبختانه امروز به برکت فرهنگ دینی و انقلابی ملت ایران اردو‌های جهادی در کشور جایگاه قابل قبولی دارند که نمونه آن، استقبال خوب نسل جوان جامعه از این اردو‌ها است.

وی گفت: اردو‌های جهادی به جوانان کمک می‌کند تا بتوانند با کمک سبک زندگی جهادی و انقلابی به اهداف والای اسلام ناب محمدی دست پیدا کنند و خود را به بلندترین قله‌های پیشرفت و تعالی برسانند.

عسگری افزود: یکی از مهمترین ثمره‌های برگزاری اردو‌های جهادی خدمت‌رسانی بی منت به مردم و ولی‌نعمتان انقلاب است که البته صد‌ها ثمره دیگر در کنار اردو‌های جهادی توسط جوانان جاری می‌شود و اینکه جوانان و نوجوانان با روحیه جهادی و انقلابی وارد یک روستای محروم می‌شوند این خود صد‌ها برکات دارد و در واقع با حضور خود، مردم آن منطقه را به ارزش‌های اسلامی و انقلابی دعوت می‌کنند و این مصداق آیه قرآن است که می‌فرماید؛ مومن باید با عمل خود مردم را به ایمان و عمل صالح دعوت کند.

وی تأکید کرد: امروز آن چیزی که جامعه به آن نیاز دارد، گسترش روحیه جهادی برای تربیت و کادر سازی گام دوم انقلاب است و ماموریت بزرگ جهادگران بسیجی باید این مسئله باشد.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله گفت: اردو‌های جهادی فرصت بسیار خوبی به جوانان می‌دهد که در کنار خدمت‌رسانی به مردم ظرفیت‌ها و استعداد‌های درونی خودشان را به فعلیت برسانند، تجربه کسب کنند و با پیچ و خم زندگی آشنا شوند.

وی با بیان اینکه اردو‌های جهادی زمینه بسیار خوبی برای رسیدن جوانان به اهداف عالی انقلاب است، افزود: جهادگران با مجاهدت خالصانه خود کارآمدی نظام اسلامی را به رخ می‌کشانند.

عسگری اضافه کرد: ایام نوروز فرصتی برای جوانان استان مرکزی ایجاد شد تا بتوانند از این طریق علاوه بر اینکه از ابعاد برکات اردو‌های جهادی بهره ببرند و دیگران را بهره‌مند کنند، این عبادت بزرگ را نیز انجام بدهند؛ چراکه به تعبیر حضرت امام (ره) بزرگترین عبادت خدمت به محرومین است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در ایام نوروز بسیجیان و جهادگران استقبال چشمگیری از اردو‌های جهادی داشتند و بیش از ۸۰ گروه جهادی در گوشه به گوشه استان برای ساخت و ساز منزل ولی‌نعمتان انقلاب مشغول خدمت رسانی هستند، گفت: مبارزه با بیماری کرونا توسط جهادگران و بسیجیان با قوت ادامه دارد که بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در قالب قرارگاه کمک مومنانه و طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی به مردم خدمت می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله خاطرنشان کرد: همچنین گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در مناطق دیگر کشور از جمله سی‌سخت و زابل در ابعاد مختلفی به مردم خدمات ارائه می‌کنند تا از این طریق بتوانند بخشی از مشکلات آن‌ها را برطرف سازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات