خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

۱۲ فروردین روز خودباوری ملت ایران و استقلال کشور است

ملایر-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ملایر با بیان اینکه ۱۲ فروردین روز خودباوری ملت ایران و استقلال کشور است، گفت: ۱۲ فروردین ۵۸ در واقع به عنوان عید بزرگ ملت ایران و تمام مظلومان عالم به حساب می‌آید.
کد خبر: ۹۳۳۰۹۷۶
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵

۱۲ فروردین روز خودباوری ملت ایران و استقلال کشور استحجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تبریک روز ۱۲ فروردین و با بیان اینکه این روز، روز خودباوری ملت ایران و استقلال کشور است، اظهار داشت: ۱۲ فروردین ۵۸ در واقع به عنوان عید بزرگ ملت ایران و تمام مظلومان عالم به حساب می‌آید که در آن روز با حضور حداکثری ملت شریف و همیشه در صحنه، به جمهوری اسلامی رأی دادند.

وی گفت: حضور مردم در آن سال قلب ولی فقیه زمان و رهبر انقلاب حضرت امام (ره) را خوشحال کرد و تمام نقشه‌های بدخواهان و دشمنان خارجی و داخلی را خنثی کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر افزود: همانطور که در اول انقلاب تا به امروز ملت ایران در تمام صحنه‌های انقلاب حاضر بودند و با نظام و انقلاب همراهی بسیار خوبی داشته‌اند انتظار می‌رود یک بار دیگر در خرداد ماه ۱۴۰۰ نیز با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی و انتخاب مدیر جوان انقلابی با روحیه جهادی حماسه‌ای دیگر رقم بزنیم و به دعوت ولی فقیه زمان خود، مقام معظم رهبری لبیک گفته و نقشه دشمنان را نقش برآب کنیم.

وی تصریح کرد: ملت با حضور خود می‌توانند کشور جمهوری اسلامی ایران را در مقابل هجمه‌های دشمنان واکسینه کنند و در راستای اجرای کردن گام دوم انقلاب با انتخاب رییس جمهور کار آمد زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار