خبرهای داغ:
نهاوند- دادستان نهاوند گفت: در بحث حمایت و رونق تولید، قوانین دست و پاگیر باید اصلاح یا به طور کامل حذف شوند و مسئولین به گونه‌ای اقدام کنند که تولیدکنندگان داخلی با خیال آسوده به سمت تولیدات داخلی روی بیاورند.
کد خبر: ۹۳۳۱۰۷۰
|
۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳

قوانین دست و پاگیر در بحث رونق تولید باید اصلاح یا حذف شوندعباس آزادبخت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال «تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ها» از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: با توجه به اهمیت بحث تولید در پیشرفت اقتصادی کشور، رهبر معظم انقلاب اسلامی طی چند سال گذشته با انتخاب شعار سال با محوریت تولید بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی تأکید دارند.

وی افزود: باید با کمک جوانان و دولت انقلابی در قرن جدید شاهد پیشرفت چشمگیری در بحث اقتصاد و تولیدات داخلی باشیم.

دادستان شهرستان نهاوند عنوان کرد: با توجه به پیشرفت قدرت نظامی ایران، دشمنان ایران در خواب هم نمی‌بینند حرکتی علیه ایران انجام دهند بنابراین باید در بحث تولید و اقتصاد نیز مانند قدرت نظامی و موشکی پیشرفت کنیم تا نیازی به کشورهای بیگانه نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه لازمه این امر حمایت مسئولین از تولیدکنندگان داخلی است تا بحث تولید رونق بگیرد، تأکید کرد: مردم نیز باید به سمت استفاده از تولیدات داخلی روی بیاورند و جنس ایرانی را بهتر بشناسند و حمایت کنند.

آزادبخت وظیفه مسئولان در راستای تحقق شعار سال حذف قوانین دست و پاگیر برای تولیدکننده داخلی دانست و گفت: مسئولین همه باید همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند و اگر تولیدکننده برای دریافت وام اشتغالزایی به بانک‌ها مراجعه کرد کارکنان و مسئولین نهادها حمایت لازم را از تولیدگر انجام دهند.

وی ادامه داد: همه باید برای پشتیبانی از تولید و حذف موانع و مشکلات تولیدکنندگان داخلی دست به دست هم بدهیم.

دادستان شهرستان نهاوند تصریح کرد: قوانین دست و پاگیر باید اصلاح یا به طور کامل حذف شوند و مسئولین به گونه‌ای اقدام کنند که تولیدکنندگان داخلی با خیال راحت و آسوده به سمت تولیدات داخلی روی بیاورند.

وی با اشاره به اهمیت پشتیبانی از تولید گفت: زمانی که تولید داخلی رونق بگیرد نگاه ما برای واردات اجناس با کیفیت به بیرون از کشور نیست.

آزادبخت در پایان سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: از مردم می‌خواهیم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی در انتخابات پیش رو، رئیس جمهور انقلابی و خدمتگذار به مردم انتخاب کنند که نقشه‌های شوم دشمنان همانند گذشته با یاری خداوند متعال خنثی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات