خبرهای داغ:
رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

مشارکت همکانی در ایام نوروز برای مهار کرونا بی نظیر بود

ابول نژادیان گفت: مهار پاندومی کرونا با مشارکت ارگان‌ها و مردم میسر می‌شود و مردم در ایام نوروز و روز طبیعت مشارکت خوبی داشتند.
کد خبر: ۹۳۳۱۱۲۰
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تقدیر از از همیاری مردم و پرسنل نیروی انتظامی استان در ایام نوروز و روز طبیعت افزود: در این روز‌های سخت خوزستان و مدافعان سلامت در مبارزه با کرونای مهار پاندمی کرونا با مشارکت ارگان‌ها امکانپذیر استجهش یافته انگلیسی که شهر‌های مختلف را تحت تاثیر قرار داده است، جا دارد از همت، ایستادگی و همدلی کسانی تقدیر نماییم که برای عبور از وضعیت فعلی صبورانه و متعهدانه در تلاش هستند.

وی افزود: مهار پاندمی کرونا با همه گستردگی آن، مرهون مشارکت تمام ارگان‌ها است و اینجانب به نمایندگی از مدافعان سلامت خوزستان از پرسنل پرتلاش نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی که در طول پاندمی کرونا و به ویژه ایام عید نوروز در کنار مدافعان سلامت ایستادند و تلاششان در حسن اجرای مصوبات و تاکیدات اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا و قرارگاه نظارتی و عملیاتی، منجر به کاهش قابل توجه تردد‌ها در معابر شهری و بین شهری شد، صمیمانه قدردانی می‌نمایم.

ابول نژادیان اظهار داشت: مردم متعهد استان خوزستان نیز در این روز‌ها همیار مدافعان سلامت برای مهار و به زانو درآوردن امواج بیماری کرونا بوده اند، کسانی که برای پاسداشت نعمت سلامتی، روی بسیاری از تفریحات خود خط کشیدند. فرسایشی شدن روند پاندمی، صبوری آن‌ها را کم نکرد، مهمانی‌ها و دید و بازدید‌ها را به زمان مناسب دیگری موکول کردند و به عنوان یکی از بارزترین مصادیق همیاری آنها، روز طبیعت را در خانه ماندند، قدردان فداکاری و مشارکت شما مردم عزیز هستم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: امیدوارم با تداوم همکاری شما در رعایت مراقبت‌های بهداشتی و به ویژه حذف تجمعات به عنوان اصلی‌ترین نقطه آسیب استان خوزستان یک گام دیگر به روز‌های امن و سالم‌تر نزدیک شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار