خبرهای داغ:
همدان-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به نامگذاری امسال گفت: در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری باید اصلاح گردش ارائه خدمات در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شود و موانع موجود رفع شود.
کد خبر: ۹۳۳۱۲۱۹
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
ضرورت اصلاح گردش ارائه خدمات و رفع موانع موجود در راستای تحقق شعار سالبه گزارش خبرگزاری بسیج، شیرزاد جمشیدی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته اظهار داشت: امسال نیز شاخص‌های عملکردی شرکت را با شدت بیشتری پیگیری خواهیم کرد.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ و نگهداری تأسیسات افزود: یکی از مهمترین چالش‌هایی که شرکت در سال گذشته با آن روبرو بود بحث سرقت‌ها بود که انتظار می‌رود مدیران اجرایی با همکاری نیروی انتظامی و هماهنگی فرمانداران منطقه خود در پیشگیری از این امر به خوبی ورود کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: از برنامه‌های امسال تبدیل حدود ۴۰۰ کیلومتر از شبکه‌های سیمی استان به کابل خودنگهدار است که در اولویت قرار دارد و در پیشگیری و کاهش سرقت تأسیسات نیز مؤثر است.

وی با تأکید بر ارتقاء شاخص‌های شرکت در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: ارتقاء بحث وصول مطالبات و کاهش تلفات شرکت از جمله شاخص‌های مهم و اولویت‌دار ما است که باید امسال در این زمینه‌ها برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم.

جمشیدی پیگیری طرح برق امید، ارائه تمام خدمات به صورت غیر حضوری و کاهش زمان تحویل و نصب انشعابات را از دیگر برنامه‌های اصلی سال جاری عنوان کرد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» گفت: در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری باید اصلاح گردش ارائه خدمات در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شود و موانع موجود رفع شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: باید موانع رفع و روند ارائه خدمات بهبود یافته تا با حمایت و پشتیبانی از سرمایه‌گذاران کسب و کار و تولید در استان رونق یابد.

وی با اشاره به اینکه مبنای کار ما حرکت بر اساس شاخص‌ها است، اظهار داشت: باید هدف‌های خود را با استراتژی شرکت منطبق کنیم تا نتیجه خوبی حاصل شود.

جمشیدی با تأکید بر سالم‌سازی محیط کار تصریح کرد: در بحث رسیدگی به تحلفات پیمانکاران نیز اقدامات خوبی انجام شد که امید است امسال با دقت بیشتری پیگیری شود.

وی رعایت ضوابط و آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها را از دیگر موارد مهم عنوان کرد و گفت: سال گذشته هزینه‌ها به صورت هدفمند مدیریت شد که این روند امسال نیز باید با جدیت ادامه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های خوب انجام شده در سال ۹۹ نرخ خاموشی استان از روند کاهشی خوبی برخوردار بود که امسال نیز باید برنامه‌ریزی‌ها دقیق‌تر و نتایج مطلوب‌تر شود.

وی با اشاره به انجام تعمیرات به صورت خط گرم بدون اعمال خاموشی، گفت: باید اکیپ‌های خط گرم بومی در تمام واحد‌های اجرایی راه‌اندازی شده و پیمانکاران به این سمت سوق داده شوند.

جمشیدی با بیان اینکه در بحث GIS  نیز باید با تقویت پیمانکاران  GIS، تمام اطلاعات در نیمه نخست سال جاری به صورت کامل برداشت شود، مهمترین کار در این حوزه را به‌روزرسانی و راستی‌آزمایی دانست.

وی ادامه داد: در صورت تکمیل اطلاعات GIS  نرم‌افزار‌ها کاربردی‌تر بوده و می‌توانیم خدمات مطلوب‌تری به جامعه هدف خود ارائه دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به عقد ۱۷۵ قرارداد در سال ۹۹ ابراز داشت: در بحث نیرورسانی نیز چند پروژه بزرگ استانی در مجموع با اعتباری حدود ۲۰ میلیارد تومان در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در بحث مدیریت مصرف نیز ۶ هزار و ۵۰۰ مگاوات برنامه امسال شرکت توانیر است که از طریق برنامه‌های پاسخگویی بار تحقق می‌یابد که سهمیه شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از این میزان ۸۰ مگاوات است.

جمشیدی یادآور شد: در این راستا نیز باید با جلب مشارکت مشترکین در تعرفه‌های مختلف به ویژه در بخش کشاورزی پیک بار استان مدیریت شود.

وی با بیان اینکه تفاهمنامه‌های همکاری کشاورزان امسال به صورت الکترونیکی است، گفت: از جمله اقدامات خوب انجام شده در زمستان سال گذشته جلب مشارکت بخش صنعتی استان بود که نقش مؤثری در کنترل پیک بار زمستانی داشت و در این زمینه بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان پاداش به صنایع همکار پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تأکید کرد: کاهش تلفات، وصول مطالبات، تأمین برق مشترکین صنعتی، اصلاح فیدر‌های بحرانی و تأمین برق پایدار و مطمئن برای مشترکین از دیگر اهداف شرکت در سال جاری است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات