در پیام نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهید ناجیان اصل آمده است

مادران شهدا الگویی ارزشمند در جامعه زنان این سرزمین هستند

نتبریز- ماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با صدور پیامی درگذشت الحاجیه خانم امینی مادر شهید والامقام مهندس عبدالحسین ناجیان اصل فرمانده ستاد پشتیبانی جنگ جهاد جنوب را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۳۱۲۶۶
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن پیام تسلیت حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم؛ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی آمده است؛

متن پیام به این شرح است:

باسمه تعالی

درگذشت بانوی مؤمنه الحاجیه خانم امینی؛ مادر شهید والامقام مهندس عبدالحسین ناجیان اصل فرمانده ستاد پشتیبانی جنگ جهاد جنوب موجب تأثر و تألم گردید.

شهید ناجیان اصل تربیت یافته دامن بانوی عفیف و پاکدامن بود که فرزندش را پس از دانش آموختگی در دانشگاه‌ راهی جبهه‌ها کرد تا تداوم فعالیت‌های جهادیش علمی‌تر باشد و همپای راننده بلدوزرها و سنگرسازان بی‌سنگر راه را برای پیشروی و موفقیت رزمنده‌ها باز کند.

مادرانی هم‌چون مرحومه مغفوره الحاجیه خانم امینی الگویی ماندگار و ارزشمند برای همیشه در جامعه زنان این سرزمین به ودیعت نهاده‌اند.

اینجانب درگذشت جانسوز این مادر گرانقدر را به خانواده‌های شریف ناجیان و امینی و آحاد مردم شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و برای آن مرحومه، رحمت واسعه الهی و همنشینی با صدیقه طاهره(س) و برای بازماندگان و داغدیدگان عزیز صبر و شکیبایی از درگاه کبریایی مسئلت دارم.

سید محمدعلی آل هاشم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

و امام جمعه تبریز

ارسال نظرات
آخرین اخبار