خبرهای داغ:
رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به عقب نشینی شهرستان از وضعیت قرمز کرونایی به نارنجی گفت: تغییر رنگ به معنای کاهش شدت بیماری نیست.
کد خبر: ۹۳۳۱۳۰۱
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، علی قمیشی رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود: براساس رنگ بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دزفول از وضعیت قرمز کرونایی خارج شده و هم اکنون در وضعیت نارنجی قرار دارد.کرونا همچنان در دزفول گروگان می‌گیرد

وی با بیان اینکه تعیین رنگ‌بندی شهر‌ها براساس تحلیل آماری وزارت بهداشت و تعداد بستری‌ها، تعداد مراجعه کنندگان، تست‌ها و فوتی‌ها است و به معنای کاهش شدت بیماری کرونا ویروس نیست، اظهار داشت: شهروندان باید بیش از پیش شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

قمیشی به اِشغال ۴ بخش آی سی یو و ۵ بخش بستری بیمارستان بزرگ دزفول توسط بیماران کرونایی، افزود: هنوز تعداد بیماران نزولی نشده و خودداری از حضور در تجمع ها، مراسم عروسی و عزا و استفاده مکرر از ماسک در خارج از منزل ضروری است.

هم اکنون ۱۳ شهرستان خوزستان شامل؛ اهواز، آبادان، دزفول، کارون، هندیجان، ماهشهر، رامهرمز، شوشتر، باغملک، ایذه، مسجد سلیمان، شوش و دشت آزادگان در جدیدترین رنگ بندی در وضعیت نارنجی قرار دارند و ۹ شهرستان دیگر در وضعیت زرد هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها