خبرهای داغ:
همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه شعار سال با برگزاری یک جلسه و پرچم و بنر زدن محقق نمی‌شود، گفت: این مهم نیازمند برنامه‌های اجرایی است.
کد خبر: ۹۳۳۱۳۰۶
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳

تحقق شعار سال نیازمند برنامه‌های اجرایی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در شورای ادارای استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو اظهار داشت: در آغاز سال ۱۴۰۰ طبیعتاً همه انسان‌ها نیازمند معنویت و توجه به ارتباط با حضرت حق تعالی هستند.

وی با بیان اینکه هیچ انسانی بدون توجه و معنویت پیش نمی‌رود، افزود: مسئولین بیشتر نیاز به این معنویت دارند و هرچقدر این معنویت و ارتباط تقویت شود ارتباط ما با حق تعالی بیشتر می‌شود و اگر خود را در مقابل تعهد به خدا موظف بدانیم در مقابل تعهد خود به مردم هم بهتر عمل می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه باید در آستانه ماه مبارک رمضان نیازمندی جامعه اسلامی به معنویت را تقویت کنیم، گفت: ما نیازمند این هستیم که نسبت به انجام مناسک مذهبی و اجتماعی مذهبی رویکرد مناسبی را اتخاذ کنیم.

وی ابراز داشت: در یک سال گذشته مجامع مذهبی کمتر شد که آسیب‌هایی را به وجود می‌آورد که، امیدواریم ستاد ملی کرونا توجه بیشتری به این زمینه‌ها داشته باشد و تصمیمات خوبی گرفته شود، چرا که جامعه مذهبی ما نشان داد در یک سال گذشته بیشتر رعایت‌ها را داشته است و مردم نباید احساس دوگانگی کنند.

شعبانی موثقی با بیان اینکه شعار سال که از سوی رهبری مطرح شد با برگزاری یک جلسه و پرچم و بنر زدن محقق نمی‌شود، افزود: این مهم نیازمند برنامه‌های اجرایی است و امیدواریم همه مدیران، آئین‌نامه‌های اجرایی را در راستای تحقق شعار سال اجرا کنند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات گفت: در آستانه انتخابات همه دست اندرکاران باید برای حضور حداکثری تلاش کنند و خدماتی که در سال‌های گذشته صورت گرفته برای مردم بازگو شود، اعتمادسازی و حل مشکلات به خصوص مشکلات اقتصادی در حوزه کالاهای اساسی، هماهنگ بودن ارگان‌ها و تدبیرکردن‌ها به طور قطع می‌تواند کمک کند؛ مردم همچنان پایبند به جمهوری اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در عرصه سیاست، باید میدان برای رعایت اخلاق تقویت شود، بیان کرد: اصلاح اقتصاد کشور، ارتقاء فرهنگ معنوی و عمومی کشور جزء اهداف است و خواسته برحق مردم تحقق این آرمان‌ها است و همه باید تلاش کنیم تا این آرمان‌ها و اهداف رعایت شود.

وی ضمن تقدیر از مدافعین سلامت و ستاد پیشگیری کرونا در استان، گفت: در عرصه مبارزه با این ویروس تلاش فراوانی انجام شد و عملکرد قابل قبولی و قابل دفاعی وجود داشت؛ واکسن توسط جوانان این کشور تولید شد و جوانان ما در دنیا حرفی برای گفتن داشتند.

شعبانی موثقی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اطلاعات و تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، از زحمات آنان در مقابله با نفوذ و هجمه‌های دشمن و ایجاد امنیت تقدیر و خاطرنشان کرد: امنیت امروز ما حاصل زحمات شبانه‌روزی این سربازان گمنام است.

وی با بیان اینکه ۱۴ فروردین روز شهادت «حاج میرزا سلگی» است، ابراز داشت: یاد این شهید را گرامی می‌داریم، ایشان در تلاش‌های سیاسی و اجتماعی خود سلامت نفس داشت و امیدوار هستیم همه ما به نحوی زندگی کنیم که بعد از ما ذکر خیری از ما شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در خصوص تکریم ارباب رجوع بیان کرد: ما گاهی در تکریم ارباب رجوع مشکل داریم، اما ستاد امر به معروف برنامه‌ریزی‌هایی برای مسئله نظارت بر دستگاه‌ها در بخش تکریم ارباب رجوع دارد و امیدواریم در چند ماهه آخر این دولت تکریم ارباب رجوع را رعایت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات