مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج:

مجموعه سپاه و بسیج نقش مهمی در تسهیلگری و مانع زدایی دارد  

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج گفت: مجموعه سپاه و بسیج نقش مهمی را در رابطه با تسهیل گری و مانع زدایی در تعامل با دستگاه های مربوطه عهده دار است.
کد خبر: ۹۳۳۱۴۰۸
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دومین کارگروه تخصصی یک روزه تحقق شعار سال با حضور شورای فرماندهی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در اردوگاه شهید مطهری برگزار شد و مبحث تولید در پنج کارگروه حمایت و رفع موانع، ظرفیت شناسی، اشتغال و سرمایه گذاری، فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای و نخبگانی و حمایت از شرکت های دانش بنیان مورد تبادل نظر و ارائه راه حل های عملی قرار گرفت.

افزایش بصیرت سیاسی عمومی، رسالت اصلی سپاه و بسیج در انتخابات است

حجت الاسلام علی ترکاشوند، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در این کارگروه با اشاره به شعار «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، اساس شعار امسال، مسئله تولید است. ایشان برای تحقق این شعار سرنوشت ساز راهکاری را مبنی بر پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نیز ارائه کردند.

وی با اشاره به نقش مجموعه سپاه و بسیج در پشتیبانی ها با تکیه بر قدرت سازماندهی مردمی اذعان کرد: این مجموعه به هیچ وجه قصد تصدی گری در تولید را ندارد و نقش مهمی را در رابطه با تسهیل گری و مانع زدایی در تعامل با دستگاه های مربوطه عهده دار است. ما رقیب بخش تولید نخواهیم بود.

حجت الاسلام ترکاشوند، بزرگترین وظیفه سپاه و بسیج را در این راستا، کمک به راه اندازی کارگاه های تولیدی و رفع موانع تولید با همکاری ارگان های دولتی مانند شهرداری ها، اصناف و نهادهای مرتبط دیگر برشمرد و افزود: این اقدام منجر به امید آفرینی در میان فعالان اقتصادی و مردم خواهد شد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها