خبرهای داغ:
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر خبر داد
ملایر-سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر از انحراف خودروی پژو ۲۰۶ و برخورد با درخت در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۱۴۲۱
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

انحراف خودروی پژو ۲۰۶ و برخورد با درخت در ملایرمحمودرضا ملکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی انحراف خودروی سواری پژو ۲۰۶ و برخورد آن با درخت اعلام شد.

وی عنوان کرد: این حادثه در یکی از نقاط شهر اطلاع داده شد و سریع یک دستگاه خودروی عملیاتی با تجهیزات کامل همراه نیروهای مربوطه به محل اعزام شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر افزود: نیروهای آتش‌نشانی با مشاهده صحنه حادثه وارد عمل شدند و حریق با همکاری و همیاری شهروندان حاضر در محل با یک دستگاه کپسول پودرو گاز اطفا شد.

وی گفت: آتش‌نشانان برای جلوگیری از حریق احتمالی سر باطری خودروی حادثه دیده را قطع کرده در این حادثه خوشبختانه به کسی صدمه جانی نرسیده است در پایان با هماهنگی لازم با جرثقیل خودرو از محل انتقال داده شد.

*نشت گاز و حریق در خودروی نیسان

وی با اشاره به اینکه طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر نشت گاز cng از خودروی نیسان که منجرشده است، اظهار داشت: با اعلام حریق بدون فوت وقت توسط ایستگاه مرکز یک دستگاه خودروی اطفاء حریق با تجهیزات کامل همراه آتش‌نشانان به محل مورد نظر اعزام شد.

ملکی افزود: به محض رسیدن عوامل آتش‌نشانی و با رعایت اصول ایمنی اقدام به اطفاء و سرد سازی محل نشت گاز اقدام شد.

وی گفت: سپس در پایان با ایمن کردن محل فوق با تهیه و تنظیم صورتجلسه آتش‌نشانان به ایستگاه خود بازگشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات