خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی گفت: جامعه مطلوب قرآنی جامعه ای است که حول ولایت بوده و عدالت به معنای واقعی در آن اجرا شود.
کد خبر: ۹۳۳۱۴۲۶
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نشست اخلاقی، بصیرتی و تببین راهبرد سال جاری و سبک زندگی اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی در جمع پاسداران سپاه استان برگزار شد.

حجت الاسلام معبودی در این نشست ضمن تبریک سال جدید و اعیاد مبارک شعبانیه بیان کرد: مناجات شعبانیه شیوه زندگی کردن را به ما درس می دهد و می تواند چراغ راه همه ما باشد.

وی با اشاره به اینکه اگر انسان به طور ویژه خدا را یاد کند مورد عنایت ویژه خداوند قرار می گیرد گفت: به یاد خدا بودن دل انسان را احیا و زنده می کند و کلید و مصلحت همه امور در یاد خدا بودن است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه اظهار کرد: شیوه درست زندگی کردن یکی از راه های یاد خداوند است. ذکر مهم انسان این است که خود را کنار خدا و خدا را ناظر بر اعمال بداند که این ناظر بر اعمال بودن خداوند، سبک زندگی انسان را درست می کند.

حجت اسلام معبودی در ادامه عنوان کرد: قرآن به دنبال جامعه دینی است و ما باید جامعه مطلوب دینی قرآنی را ایجاد کنیم. جامعه ایده آل جامعه ای است که در آن وحدت و یکپارچگی وجود دارد و جامعه مطلوب قرآنی جامعه ای است که حول ولایت بوده و عدالت به معنای واقعی در آن اجرا شود.

وی افزود: برداشته شدن زنجیر های اسارت، هواهای نفسانی و خواهش های بی جهت از ویژگی های جامعه قرآنی است. جامعه دینی جامعه است که به سمت جامعه شایسته و صالح در حرکت باشد. نظام ما با وجود شاخصه های عدالت و ولایت و صالح بوودن، باید برای دیگران جامعه مطلوب و الگو باشد.

حجت الاسلام معبودی در ادامه تصریح کرد: محور جامعه دینی، رهبری است. رهبری حکیم و چون دردشناس است باید بر اساس فرصت ها و تهدید ها نسخه دهد و بر همین اساس پیام هر ساله مقام معظم رهبری، پیام اقتصادی است. وقتی مردم در زندگی در تنگنا هستند بر روی دین و اعتقادات تاثیرگذار بوده و دشمن این موضوع را مدنظر توطئه های خود قرار داده و مقام معظم رهبری هم این درد را شناخته و اقتصاد مقاومتی را درمان این درد می داند.

وی اضافه کرد: جامعه مطلوب دینی جامعه ای است که اجازه ندهد استخوان جامعه بشکند. امروز مهم ترین رکن اقتصاد تولید است چرا که تولید یک ارزش و سیستم دفاعی یک کشور است. امروز تولید و اقتصاد سپر تحریم است چرا که در مقابل دشمن باید با تولید ایستادگی کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات یادآور شد: ما در انتخابات باید دقت کنیم در جنگ روانی دشمن قرار نگیریم. امروز مقام معظم رهبری خیلی ساده می گوید چه کسی را انتخاب کنید. دولت جوان باید به گونه ای باشد که ضد فساد، با عملکرد انقلابی و اعتقاد به جوان و تولید داخلی باشد.

حجت الاسلام معبودی گفت: پیام مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۰ برای ما یک نقطه عطفی است و اگر بخواهیم ستون فقرات جامعه، تولید و اقتصاد کشور درست شود باید انتخاب اصلح را مدنظر قرار دهیم. لذا باید به گونه ای بصیرت افزایی کنیم تا فردی در قوه مجریه قرار گیرد که سخنان و پیام رهبر حکیم انقلاب را اجرا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها