زنجان-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از 25 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین امسال 50 مورد تصادف جاده ای در سطح استان زنجان رخ داده است.
کد خبر: ۹۳۳۱۶۰۹
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ سید قاسم موسوی در جمع خبرنگاران افزود: از 25 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین امسال 50 مورد تصادف جاده ای و یک مورد حادثه کوهستان اتفاق افتاده و 219 نفر از هموطنان از این حوادث متاثر شدند.

وقوع 50 مورد تصادف جاده ای در زنجان/هلال احمر به 219 حادثه دیده در نوروز امداد رسانی کرد

 

وی با بیان اینکه در این سوانح پنج نفر از هموطنان در صحنه حادثه فوت شدند، اظهارداشت: 214 نفر از مسافران نوروزی آسیب دیده بودند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان مصدومان ناشی از حوادث بیان شده را 100نفر بیان کرد و گفت: 12 مصدوم توسط نیروهای امداد و نجات هلال احمر برای مداوا به مراکز درمانی استان منتقل شده اند.

 

موسوی با بیان اینکه در طرح نوروزی امداد و نجات هلال احمر 92 تیم عملیاتی فعال شده بود، خاطرنشان کرد: در این تیم ها 241 نفر نجاتگر و امدادگر در حوادث، خدمات امدادی شبانه روزی ارائه داده اند.

 

وی یادآوری کرد: در طرح نوروزی 49 دستگاه آمبولانس، 43 دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه خودوری کمک دار سبک در امدادرسانی به هموطنان در جاده های استان زنجان بکارگیری شد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

ارسال نظرات