خبرهای داغ:
به مناسبت روز جهانی کتاب کودک و با هدف ارتقای فرهنگ مطالعه؛
به مناسبت روز جهانی کتاب کودک و به منظور تشویق و ارتقای فرهنگ مطالعه و حمایت از نویسندگان، از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از دو نویسنده کودک قزوینی تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۹۳۳۱۶۷۴
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، به مناسبت روز جهانی کتاب کودک و به منظور تشویق و ارتقای فرهنگ مطالعه و حمایت از نویسندگان، از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از دو نویسنده کودک قزوینی تقدیر به عمل آمد.

محمد درافشانی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در این جلسه بیان کرد: تشویق و حمایت از نویسندگان یکی از وظایف مهم مدیران فرهنگی است، با تقدیر از اهالی قلم می توان گام های بلندتری را در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و همچنین رشد و پویایی جامعه برداریم.

وی از حمایت شهرداری از آثار فاخر نویسندگان قزوینی خبر داد و از اهالی قلم خواست تا با توجه به شرایط روز و متناسب با نیاز نسل جوان به نگارش کتاب اقدام کنند.

درافشانی از نویسندگان به عنوان افسران خط مقدم جبهه فرهنگی یاد کرد و گفت: اهالی قلم برای خلق اثری ماندگار و مثمر ثمر برای نسل جوان و همچنین آیندگان باید مطالعه زیاد و عمیقی داشته باشند.

گفتنی است آنیتا کریمیان و نیکی شهبازی دو نویسنده کتاب کودک و جزو رتبه های برتر در زمینه های علمی و ادبی استان می باشند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها