خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی گفت: واحد های پخت نان روغنی باید نسبت به تغییر رسته خود به نان سنگک و یا بربری اقدام کنند.
کد خبر: ۹۳۳۱۷۴۰
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴

 غلامرضا بابایی، امروز در گفت و گو با خبرنگاران در این شهرستان، اظهار کرد: واحد های پخت نان روغنی باید نسبت به تغییر رسته خود به نان سنگک و یا بربری اقدام کنند و واحدهایی که در خواست تغییر رسته داداند اگر مجدد اقدام به پخت نان روغنی کنند تخلف محسوب و برابر قانون برخورد خواهد شد.

 رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی به تعیین وضعیت نیرو های بازرسی آرد و نان اشاره کرد و گفت: بر اساس مصوبه کار گروه آرد و نان استان وضعیت بکارگیری و تأمین منابع مالی برای جبران خدمات بازرسان آرد و نان تعیین تکلیف گردید.

 بابایی خاطرنشان کرد: در استان آذربایجان غربی 5 هزار و 95 واحد نانوایی فعال هستند که از این تعداد 750 واحد نان روغنی هستند که باید تغییر راسته داده و در زیر مجموعه اتحادیه قنادان فعالییت نمایند.

 وی تصریح کرد: بر این اساس تعداد واحدهایی که در تولید و عرضه نان روغنی فعال خواهند بود در جوار آن واحد ها جهت دسترسی مردم منطقه به نان سنگک و بربری نانوایی هایی با این فعالیت ایجاد و پیش بینی می گردد حداقل برای یک هزار و 500 نفر فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد.

 در پایان رییس سازمان صمت استان یادآوری کرد: هم استانی های عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از سوی واحدهای صنفی و غیر صنفی را از طریق سامانه شبانه روزی 124 ستاد خبری سازمان و یا با مراجعه حضوری با ما درمیان بگذارند تا در کمترین زمان مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات