خبرهای داغ:
مدیرکل اطلاعات استان فارس گفت: مدیران مطمئن باشند اگر تخلفی کنند حتما دستگاه امنیت به عنوان چشمان بیدار مردم آن‌ها را زیر نظر دارد و به مراجع مرتبط معرفی تا طبق ضوابط با آن‌ها برخورد شود.
کد خبر: ۹۳۳۱۷۶۶
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مدیرکل اطلاعات استان فارس بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به سیاست‌ها و برنامه‌های فرهنگی اداره کل اطلاعات استان فارس با هدف خدمت به مردم در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب طرح خدمت‌رسانی شهید استوار در فارس اجرا می‌شود.

مدیر‌کل اطلاعات فارس گفت: با توجه به حمایت‌ها و فعالیت‌های مردم استان فارس در طرح‌های کمک‌های مومنانه و با هدف خدمت بیشتر و هدفمندتر، اداره کل اطلاعات استان فارس با شناسایی 17 منطقه در شهر شیراز که نیازمند خدمات زیرساختی بیشتری بوده‌اند، این طرح را در حوزه تامین و رفع زیرساخت‌ها اجرا می‌کند.

وی افزود: این طرح در راستای تکریم نام شهید عزیز سردار حاج رسول استوار و به جهت پیگیری مطالبات زیرساختی مردمی در مناطق شناسایی شده است که پس از تحقیقات کامل و احصا مشکلات با تایید این طرح در شورای اداری استان در بهار امسال ابتدا در شیراز و سپس در سایر شهرستان‌ها با شناسایی دقیق نیازمندی‌ها توسط ادارات اطلاعات شهرستان‌ها و محوریت دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردمی اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به محرومیت منطقه گردخون از نقاط حاشیه‌ای کلانشهر شیراز این نقطه به عنوان نخستین منطقه برای اجرای طرح شهید استوار انتخاب شده و در بهار امسال اجرایی می‌شود.

مدیر کل اطلاعات استان فارس برای مدیران متخلف هم خط و نشان کشید و افزود: پیام دستگاه امنیتی به مدیران متخلف این است که اداره کل اطلاعات با تحقیق درست و طبق وظیفه قانونی عملکرد همه مدیران را رصد می‌کند و مدیران مطمئن باشند اگر تخلفی کنند حتما دستگاه امنیت به عنوان چشمان بیدار مردم آنها را زیر نظر دارد و به مراجع مرتبط معرفی تا طبق ضوابط با آنها برخورد شود.

وی درباره انتخابات هم گفت: وظیفه قانونی اداره کل اطلاعات پاسخ استعلام داوطلبین ثبت نام کرده برای شوراها به هیئت‌های اجرایی است ولی تصمیم نهایی طبق قانون به عهده هیئت‌های اجرایی انتخابات در استان و شهرستان‌هاست.

مدیر کل اطلاعات استان فارس با بیان اینکه امروز دشمن با همه توان در مسیر تشکیل خط رسانه‌ای بر علیه ایران اسلامی است، افزود: وظیفه همه رسانه‌های انقلاب اسلامی است که در حد توان خود با انتشار اخبار دقیق و درست سبب ترویج امید میان مردم در هر نقطه ازاستان شوند و نخبگان رسانه نیز وظیفه بسیار مهمی در این زمینه دارند، در این باره اداره کل اطلاعات استان هم در این مسیر در کنار رسانه‌های فارس خواهد بود.

وی افزود: دشمن طی سال‌های گذشته و پس از شکست در حوزه‌های دفاعی امروز با گسترش رسانه‌های فارسی زبان در خارج از مرزها به دنبال ایجاد ناامیدی در بین مردم است وسعی بر این دارد با واکنش منفی به رویدادهای مثبت وهمچنین واکنش مثبت به رویدادهای منفی وظیفه ذاتی و دشمنی خودش را با مردم ایران نشان دهد که ما در این خصوص آگاهی و هرآنچه در توان داریم به کار خواهیم بست .

وی گفت: رسانه‌های انقلاب اسلامی زبان گویای مردم، حق گو و حق خواه هستند وجدا از صاحبان ثروت و قدرت باید در مسیر انقلاب اسلامی گام بردارند.

وی بیان کرد: متاسفانه امروز شاهد این هستیم که به رسانه‌ها اهمیت کمتری داده می‌شود که این غفلت بزرگ و اشتباه بزرگ است، با نگاه دقیق به رویه دشمن‌شناسی بایستی رسانه‌های داخلی روز به روز تقویت شوند تا بتوانتد در این جنگ نابرابر ایستادگی و به اهداف انقلابی خود عمل کنند.

مدیر کل اطلاعات استان فارس خاطر نشان کرد: امروز دشمن در صدد است که افتخارات ایران و توانمندی‌های دانشمندان، جوانان، و محققان را بی‌ارزش کند و هدف بعدی خود را انهدام ساختار خانواده به عنوان مقدس‌ترین اجتماع کوچک قرار دهد که اصحاب رسانه نقش مهم‌تری دراین خصوص دارند و باید به روشنگری هنرمندانه و آگاهی‌بخشی در این فضا اقدام مناسب را انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها