خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار بازرس کل استان؛

مهمترین عمل صالح، امانتداری دین و رسالت‌ سازمانی است/ضمن حفظ آبروی افراد،مانع تخلفات شوید

آیت‌الله عابدینی گفت: دست در دست هم دهیم تا جلوی هر گونه سوء استفاده را بگیریم و امروز مهمترین عمل صالح این است که در حوزه کاری خود، امانت‌دار دین و رسالت‌های سازمانی باشیم.
کد خبر: ۹۳۳۱۸۲۷
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار عبدالله آقا علیخانی بازرس کل استان قزوین اظهار کرد: اگر همه متولیان امر پای کار باشند، مشکل لاینحل نخواهیم داشت؛ همه آبروی خود را فدا می‌کنیم تا حقایق خدا فدا نشوند.

وی با تأکید بر اینکه نباید در کارها دچار روزمرگی شویم، تصریح کرد: شما دیدبان منافع ملی، سرمایه‌ها و تأمین کنندگان اعتماد مردم به نظام هستید و می‌باید به این دیده‌بانی با انجام دقیق رسالت‌های خود، احترام بگذارید و اگر در تحقق این معنا حقیقتاً پای کار باشید ما نیز خادم شما خواهیم بود.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه اگر مسئولان و متولیان امر با جدیت پای کار باشند کسی اجازه تخلف پیدا نمی‌کند، خاطرنشان کرد: اگر بازرسی کل استان با دقت نظارت و پیگیری کارها را در دستور کار قرار دهد و فعالانه عمل کند، نقش بسزایی در رفع موانع تولید و پشتیبانی در این امر مهم خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: باید نسبت به تخلف‌ها در هر سطحی و از سوی هر مقام و مسئولی حساس باشیم و با جدیت پای کار رسالت‌های سازمانی و کاری خود باشیم تا بیت‌المال حفظ شده و آبروی نظام دچار خدشه و آسیب نشود.

وی عنوان کرد: هنر شما عزیزان در این است که ضمن حفظ آبروی افراد، جلوی تخلف‌ها و سوء استفاده‌ها را بگیرید. باید در مقابل کسانی که بر تخلف‌های خود اصرار دارند و علاقه‌ای به بازگشت و حفظ آبروی خود ندارند نیز محکم بوده و با آنها قاطعانه برخورد کنید؛ همانگونه که امام علی(ع) در مقابل کسانی که سماجتِ در تخلف داشتند، محکم ایستادگی کردند.

آیت‌الله عابدینی افزود: دست در دست هم دهیم تا جلوی هر گونه سوء استفاده را بگیریم و امروز مهمترین عمل صالح این است که در حوزه کاری خود، امانت‌دار دین و رسالت‌های سازمانی باشیم.

عبدالله آقا علیخانی بازرس کل استان قزوین نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در این حوزه ارائه کرد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار