خبرهای داغ:
آیت الله علما:

مردم با همه سختی‌ها بهترین پشتوانه برای انقلاب و نظام بوده‌اند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مردم ولایی و دشمن‌شناس کشور همیشه به ویژه در سال‌های اخیر و با وجود همه سختی‌ها و مشکلات بهترین پشتوانه برای انقلاب و نظام بوده‌اند.
کد خبر: ۹۳۳۲۰۷۷
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» در دیدار با مدیر موسسه شهید حاج «حسن طهرانی مقدم» که فرماندهان نیروهای مسلح استان نیز حضور داشتند، عمل به تکلیف از سوی مسوولان را مورد تاکید قرار داد و آن را باعث دلگرمی بیشتر مردم دانست.

وی با بیان اینکه همه ما سرباز انقلاب و رهبری هستیم، گفت: خدمت به مردم موضوعی است که بارها از سوی امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب روی آن تاکید شده و حتی در وصیتنامه معمار کبیر انقلاب نیز آمده است.

آیت الله علما تصریح کرد: زمانی که مردم ببینند مسوولان کشور آنها خدمتگذار و به فکر آنها هستند با همه وجود از تمامیت ارضی کشور خود دفاع و هر جایی لازم باشد حمایت و پشتیبانی های لازم را به عمل می آورند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: به جرات می توان انقلاب اسلامی را مردمی ترین انقلاب دنیا معرفی کرد چرا که در سال های پس از پیروزی انقلاب همواره مدافع و پشتیبان نظام بوده اند.

وی گفت: با همدلی و وحدتی که در کشورمان وجود دارد جزو قدرت های بزرگ منطقه و جهان هستیم و تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه جاری و گوش به فرمان ولایت و پشت سر رهبر معظم انقلاب باشیم دشمنان نخواهند توانست خدشه ای به اقتدار ما وارد کنند.

آیت الله علما با تاکید بر اینکه برکات انقلاب قابل شمارش نیست، گفت: انقلاب اسلامی ما دست اجانب و بیگانگان را از سرزمینمان کوتاه و عزت و آبرویی تمام نشدنی به کشور و ملت ما هدیه کرد.

در این دیدار حجت الاسلام "حمیدرضا قنبری دیناروند" مدیر موسسه شهید حاج حسن طهرانی مقدم و سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان نیز توضیحاتی ارائه کردند.

ارسال نظرات