خبرهای داغ:

جشنواره هنری انقلاب اسلامی در خوزستان برگزار می‌شود

دبیر جشنواره هنر خوزستان گفت: جشنواره هنر خوزستان با عنوان در امتداد لاله‌ها با هدف ترویج ایثار اجتماعی، در ۵ بخش هنری و به مدت ۳ ماه و به صورت مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۲۰۹۲
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز ، آرش ساربان در نشست خبری ستاد برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور خبرنگاران اظهارداشت: جشنواره هنرانقلاب اسلامی در استان خوزستان به صورت هر 2 سال یک بار در استان برگزار می‌شود که در دومین بار به دلیل شیوع گسترده کرونا در کشور این جشنواره با یک ماه تاخیر آغاز می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در فروردین 1400 شروع و در تیرماه هم زمان با میلاد باسعادت اما رضا(ع) و معرفی آثار منتخب پایان می‌پذیرد.

دبیر جشنواره هنر انقلاب اسلامی خوزستان در ادامه گفت: این جشنواره در 5 بخش هنری برگزار می‌شود که شامل شعر در دو بخش کلاسیک و گویشی، سرود، نماهنگ، عکس و پوستر نماهنگ در موضوعات مختلف انقلابی شامل شهید و شهادت، گام دوم انقلاب، جهاد، شهید حاج قاسم سلیمانی و زنان ایثارگر که بخش ویژه جشنواره هنر استان این بخش است.

 

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در موضوعات بیان شده ار تاریخ 21 فروردین ماه لغایت 21 خردادماه سال جاری به دبیرخانه این جشنواره در پایگاه اینترنتی حوزه هنری استان به آدرس www.artkhuzestan.ir و یا در پایگاه نوید شاهد به آدرس www.khuzestan.navideshahed.com و یا ارسال محتوای به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان محل سکونت خود در این جشنواره شرکت کنند.

به گزارش بسیج معرفی آثار منتخب در تاریخ 1 تیرماه و همزمان با میلاد باسعادت امام هستم (ع) و به صورت مجازی و غیرحضوری خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها