خبرهای داغ:
جواد نکونام:

جنگ فولاد در آسیا جنگ تفنگ بادی با ژ-۳ است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات تیمش باعث تاسف و ناراحتی است، گفت: جنگ ما در لیگ قهرمانان آسیا جنگ تفنگ بادی با ژ-۳ است.
کد خبر: ۹۳۳۲۰۹۶
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج، جواد نکونام درباره آخرین شرایط فولاد پیش از سفر به ریاض برای بازی با العین امارات در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بازیکنان همه آماده هستند. ان شاءالله نماینده شایسته ای برای ایران باشیم. تیم‌های عربی هزینه‌های زیادی انجام می‌دهند و امکانات زیادی در اختیار دارند. العین یکی از مدعیان قهرمانی در آسیا است. می‌رویم که از نام فوتبال ایران دفاع کنیم و بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

سرمربی فولاد درباره محرومیت این تیم از نقل و انتقالات و تضعیف نماینده ایران تاکید کرد: ما نماینده فوتبال هستیم. ابتدا میزبانی در آسیا به ما داده شد در نهایت کشوری میزبان بازی ما با العین شد که برای تیم اماراتی خوب است و آنها رضایت کاملی دارند. با اختلافاتی که بین تیم‌های ایرانی و عربستانی برای بازی وجود داشت نهایتاً مجبور شدیم به کشور عربستان برویم. بحث ما صرفاً بحث فوتبالی است.

وی خاطرنشان کرد: اینکه پنجره نقل و انتقالاتمان بسته ماند باعث تاسف و ناراحتی من است. نتوانستیم تجدید قوا کنیم. تیم‌هایی که در نیم فصل دوم موفق می‌شوند تیم‌هایی هستند که یارگیری و خودشان را تقویت می‌کنند ولی ما محروم بودیم. نتوانستیم در نقل و انتقالات یارگیری کنیم. به قول غلامحسین پیروانی متاسفانه و متاسفانه جنگ ما در آسیا جنگ تفنگ بادی با ژ -۳ است. می‌رویم که با تفنگ بادی حریف را از پا در بیاوریم.

نکونام با بیان اینکه موافق اجرای قانون (در بحث محرومیت تیم‌ها از نقل و انتقالات) است، گفت: اگر قانون برای همه اجرا شود مشکلی ندارم و اول حاضرم روی تیم خودم اجرا شود. همین الان من دو تیم لیگ برتری و یک تیم لیگ یکی طلب دارم ولی آنها نقل و انتقالاتشان را انجام می‌دهند. دوست ندارم خیلی گلایه کنم. امیدوارم قانون همیشه انجام بشود و اولین نفر برای من و تیمم باشد ولی این قانون برای همه یکسان باشد. امیدوارم فوتبال کشورمان به سر منزل مقصود برسد. برای رشد فوتبال باید همه کمک کنند.

سرمربی فولاد درباره شرایط تیم العین و بحث دوپینگ بازیکن ژاپنی این تیم، گفت: دوپینگ بازیکن ژاپنی شایعه بود. یک بازیکن برزیلی دارند که پاسپورت اماراتی دارد و برای تیم ملی امارات هم بازی کرده است. یک بازیکن ژاپنی هم بود که مصدوم شد و در لیست آسیایی آنها نبود.

«آیا باخت العین به النصر امارات پیش از حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند برگ برنده‌ای برای فولاد باشد؟» نکونام که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، در پاسخ به این سئوال گفت: نه؛ اصلاً این شرایط نیست. من آن بازی را دیدم. النصر آن مسابقه را برد به خاطر چهار بازیکن فوق العاده خارجی. آنها به بازیکنان خارجی ۵ یا ۱۰ میلیون دلار پول می‌دهند تا آن بازیکنان را بخرند. النصر با این شرایط بازی را برد. اگر بخواهیم با العین بازی کنیم این شرایط وجود ندارد. بازیکنان خارجی که در امارات هستند، در لحظه و ثانیه بازی را تغییر می‌دهند. تیم العین را آنالیز کرده‌ایم و با همت و تلاش بازیکنان ان شاءالله که موفق باشیم.

وی درباره اینکه آیا فولاد برای العین بازیکن مصدوم دارد؟ اظهار کرد: یک مصدوم داشتیم که امروز تمرین کرد. باید ببینیم تا بازی آماده می‌شود یا خیر. سایر بازیکنان آماده هستند.

نکونام در پایان با بیان اینکه بازی فولاد با العین به وقت محلی ریاض ساعت ۱۸:۵۰ شنبه ۲۱ فروردین برگزار می‌شود، گفت: از مردم می‌خواهم برای نماینده کشورمان دعا کنند. حضور ما به عنوان نماینده فوتبال ایران است و امیدواریم اتفاقی رخ بدهد که چهار نماینده در مرحله گروهی حضور داشته باشند و باعث سربلندی فوتبال کشورمان شوند. یک مقدار هم بدشانسی آوردیم. رتبه ما در لیگ سوم بود اما به دلیل شرایط جام حذفی به پلی آف آسیا رفتیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار