خبرهای داغ:

۵۰۰ بسته معیشتی بین آسیب دیدگان از کرونا در آبادان توزیع شد

مدیرعامل پالایشگاه آبادان گفت: ۵۰۰ بسته معیشتی از سوی کارکنان پالایشگاه در قالب کمک مومنانه و طرح شهید سلیمانی بین اقشار کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا در آبادان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۳۲۱۳۷
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷

به گزارش بسیج علیرضا امین بیان کرد: این بسته‌ها بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه در پی گسترش ویروس کرونا، با کمک بسیج پالایشگاه آبادان تامین شده است.

وی ارزش هر بسته معیشتی را سه میلیون ریال اعلام کرد و افزود: هر بسته معیشتی شامل برنج ایرانی، رب‌گوجه‌فرنگی، ماکارونی، حبوبات و روغن مایع است.

امین گفت :در راستای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و همبستگی اجتماعی، شرکت پالایش نفت آبادان به منظور بسترسازی فرهنگی و همدلی بیش از پیش جامعه و در راستای مسوولیت‌های اجتماعی خود به این پویش فرهنگی پیوسته است.

حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور امام جمعه آبادان نیز در این آیین با دعوت از نیکوکاران برای مشارکت در تهیه بسته‌های معیشتی کمک به آسیب‌دیدگان از کرونا گفت:از وظایفی که بر عهده تمام افراد جامعه است کمک رسانی و برطرف کردن مشکلات نیازمندان از جمله آسیب دیدگان از کروناست از این رو هر فرد در جامعه اسلامی باید به وظیفه خود که کمک کردن به همنوع است مبادرت ورزد.

هم اکنون ۹ شهرستان خوزستان از جمله آبادان در وضعیت قرمز کرونایی و ۹ شهرستان نارنجی هستند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار