طرح شهید رهنمون برای کمک به نظام سلامت در حد توان فعال است/ در اجرای طرح شهید سلیمانی سست نمی شویم

سردار معروفی تصریح کرد: در طرح شهید رهنمون برای کمک به نظام سلامت در حد توان و در حوزه بسیج سازندگی برای عمران و آبادانی و کمک به مردم و در بحث کمک مؤمنانه برای مردم فعال است.
کد خبر: ۹۳۳۲۲۸۲
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، سردار حسین معروفی ظهر امروز در تشریح اقدامات انجام شده در طرح شهید سلیمانی و شهید رهنمون در جیرفت اظهار کرد: بسیج، به تعبیر مقام معظم رهبری مظهر مردم سالاری دینی‌ست، بسیج انقلاب است و انقلاب اسلامی با مردم تعریف می‌شود. هرجا مردم ما به بسیج نیاز داشته باشند به عنوان ملجأ و تکیه‌گاه مردم در میدان خواهد بود.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: بسیج از جنس مردم و برای مردم است و فرهنگ اهل‌بیت‌ (ع) و عاشورا در بسیج نهفته است این فرهنگ بن‌بست‌شکن استو بسیج  زاییده عاشورا و اباعبدالحسین است

این مقام مسئول ادامه داد: ، سپاه پاسداران که در یک مثلث اعتقادی، انقلابی و مردمی تعریف می‌شود، ضلع مردمی‌اش بسیج مستضعفین است.


سردار معروفی تصریح کرد: امروز  ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت بسته کاملی از خدمات را در قالب حرکت‌های جهادی خود اجرایی کرده است.

این مقام مسئول افزود: حرکت‌های جهادی و انقلابی خوبی با طرح‌های مختلف مانند همگام با کشاورز برای عملی کردن سطوح کشاورزی، در بحث دامپزشکی برای کمک به دام مردم در منطقه و در طرح شهید رهنمون برای کمک به نظام سلامت در حد توان و در حوزه بسیج سازندگی برای عمران و آبادانی و کمک به مردم و در بحث کمک مؤمنانه برای مردم فعال است.


وی  گفت: یکی از کارهای ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت همین پایگاهی است که امروز طرح شهید رهنمون در آن آغاز شده که پزشکان، پرستاران و پیراپزشکان روانشناسان به‌صورت داوطلبانه و رایگان مردم را ویزیت می‌کنند و به مردم کمک می کنند


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  خاطر نشان کرد: این فعالیت‌ها در حوزه بسیج مقطعی نیست و رها نمی شوند بلکه به اقتضای زمان هرجا نیاز باشد این فعالیت‌ها انجام می‌شود چراکه مأموریت بسیج رسالت‌محوری است و کسی که بخواهد رسالتش را انجام دهد زمان و مکان نمی‌شناسند.

سردار معروفی با اشاره به شهدای دوران دفاع مقدس جنوب استان اظهار کرد: شهدا این منطقه عصاره مردم جنوب استان هستند و ما مردم این منطقه را با شهدا  می شناسیم و تاریخ به وجودشان افتخار می کند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ه طرح شهید سلیمانی، طرحی بسیار حساس و مهم است که به منظور مقابله با ویروس منحوس کرونا از پنجم آذر ماه سال گذشته آغاز شده است و  این طرح با جدیت دنبال می شود.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه به منظور اجرای طرح شهید سلیمانی با دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی طرح واستانداری استان هماهنگ هستیم، تصریح کرد: نکته حائز اهمیت این است که سپاه و بسیج مسئولیت حفاظت از انقلاب را به عهده دارد و قطعا برای خدمت به مردم از کسی اجازه نمی گیرد.

وی با بیان اینکه در استان به فرماندهان اعلام کرده ایم که برای خدمت به مردم نیاز به ابلاغ و اجازه ما ندارند، گفت: تا پایان کار و به منظور مقابله با ویروس منحوس کرونا در کنار مردم خواهیم بود و به ویژه آنکه در پیک چهارم به شدت نگران هستیم.

سردار معروفی عنوان کرد: طرح شهید سلیمانی بهترین کار را به عنوان طرح محله محور و خانه محور می تواند در رهگیری و جداسازی به طور مهم درمان و کنترل بیماری کرونا  انجام دهد و  ما ذره ای در اجرای این طرح سست نمی شویم و در کنار مردم خواهیم بود

فرمانده سپاه ثاالله خاطر نشان کرد:  این طرح به هیج عنوا ن تعطیل نمی شود و با هماهنگی کامل آن را پیش می بریم , سپاه برای خدمت به مردم از کسی اجازه نمی‌گیریم.

ارسال نظرات