فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و معاونان وی با حجت الاسلام حاج شیخ حسن عامری مسئول رسیدگی به امورمساجد شهرستان ری دیدار و گفتگو کردند .
کد خبر: ۹۳۳۲۳۶۶
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ پاسدار روح اله قنبری در این دیدار ضمن تبریک انتصاب شایسته حجت الاسلام عامری در مورد برنامه های پیش رو در سال جدید بحث و گفتگو کرد .

سرهنگ قنبری با اشاره به اهمیت و نقش مساجد عنوان کرد: اولویت برنامه های سپاه و بسیج، مسجد محوری است و به محوريت مساجد در برنامه هاي بسيج اعتقاد راسخ داريم و معتقدیم تمامی فعالیت ها باید با رویکرد مساجد و با محوریت امام جماعت آن برگزار شود.

وی با تاکید بر نقش سنگرساز بودن مساجد در برابر انواع توطئه های دشمنان ابراز کرد: مساجد سنگر دفاع در برابر توطئه های مختلف دشمنان از جمله اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بوده و باید در راستای توسعه روز افزون مساجد در تمام عرصه ها تلاش و جایگاه سیاسی اجتماعی فرهنگی را نمایان کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شهرری با بیان اینکه مسجد قلب تپنده هر شهر و هر محله ای است خاطرنشان کرد: مسجد محلی برای تعلیم و تربیت است و بسیاری از افرادی که در پیروزی انقلاب اسلامی ، ۸ سال جنگ تحمیلی ، مدافعان حرم و مدافعان وطن ،  نقش داشتند همه از همین مساجد برخاستند.

 

ارسال نظرات