خبرهای داغ:
تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور برابر حریفش متوقف شد.
کد خبر: ۹۳۳۲۳۷۰
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳

به گزارش بسیج تیم‌های استقلال خوزستان و خوشه طلایی ساوه عصر چهارشنبه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در این دیدار حسن پور حمیدی، بهروز افشار، محمد بختیاری، جلال عبدی، علیرضا دغاغله، حسین بهرامی، مسعود اسدی، میلاد صفائی، حجت اسلامی، محمد معاوی و امیرحسین نوایی برای استقلال خوزستان به میدان رفتند.

همچنین محمدرضا خزایی فرد، علی مغنمیان، حسن مرادی فر، علیرضا محمودی، پوریا غلامی، عباس عامری، عباس یحیی بیگی، امین جهان کهن، حسین دوستدار، فرشید پاداش و محمد سرافراز ترکیب تیم خوشه طلایی را تشکیل دادند.

قضاوت این دیدار بر عهده وحید زمانی بود که حمید نادری و احمد حقانی او را در امر قضاوت همراهی کردند.

تیم‌های استقلال خوزستان و خوشه طلایی اکنون با ۳۱ و ۲۴ امتیاز به ترتیب در مکان‌های سوم و یازدهم جدول رده بندی لیگ یک قرار دارند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان پس از بازی در جمع خبرنگاران بیان کرد: پس از ۲۵ روز نخستین بازی رسمی ما بود و به همین دلیل نتوانستیم بازی همیشگی خود را ارایه دهیم اما با این وجود از بازیکنانم راضی هستم.

امیر خلیفه اصل با بیان اینکه گرمای هوا در بازی امروز تاثیر گذاشته بود افزود: در این دیدار موقعیت‌های بسیار خوبی روی دروازه حریف خلق کردیم اما در امر گلزنی موفق نبودیم.

وی گفت: هنوز ۱۵ هفته تا انتهای لیگ باقی مانده و ما همچنان در کورس قهرمانی هستیم. هدف ما قهرمانی در لیگ است و برای این مهم تلاش می‌کنیم.

سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه نیز گفت: از نتیجه بازی راضی نیستم و معتقدم در این دیدار مستحق برد بودیم اما در کل توپ‌های ما تبدیل به گل نشد و تنها یک امتیاز کسب کردیم.

وحید بیاتی افزود: موقعیت‌های بازیکنان ما در این دیدار ، بیشتر از حریف بود اما بازیکنان ما در زدن توپ های آخر کم دقت بودند که از این بابت ناراحت هستم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها