دیدار جانشین سپاه شاهرود با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان+ تصاویر

شاهرود_جانشین سپاه ناحیه شاهرود و هیأت همراه با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۳۲۳۹۷
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرنگار بسیج، جانشین سپاه ناحیه شاهرود به همراه فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید و جانشین بسیج دانشجویی با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه و فرمانده پایگاه باب الحوائج این واحد دانشگاهی نیز حضور داشتند، سرهنگ پاسدار حسینعلی محمدی جانشین سپاه شاهرود با تبریک انتصاب دکتر علی بیکی به ریاست این دانشگاه و سال نو با اشاره به تعاملات بسیج و سپاه با دانشگاه آزاد بر تعامل و همکاری بیشتر این دو نهاد در راستای خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.
دکتر اسمعیل علی بیکی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود نیز با تقدیر از حضور مسئولان سپاه با اشاره به توجه به معنویات رهبر انقلاب و امر علم و دانش بر تعامل و همکاری بیشتر این نهاد دانشگاهی با بسیج و سپاه در پیشبرد اهداف نظام اسلامی تاکید نمود.
در این دیدار فرمانده بسیج ادارات نیز با ارائه گزارشی از تعاملات این واحد دانشگاهی بر همکاری بیشتر با توجه به پتانسیل این مجموعه تصریح کرد.
جانشین سپاه ناحیه شاهرود و هیأت همراه در بدو ورود به این دانشگاه با حضور بر مزار دو شهید گمنام این دانشگاه از مقام شامخ شهدا تجلیل کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار