جانشین فرمانده سپاه الغدیر خبر داد
زارع کمالی گفت: با توجه به اوج گرفتن دوباره کرونا در کشور و استان یزد و ورود به موج چهارم ویروس،اجرای طرح شهید سلیمانی در یزد تشدید خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۳۲۴۰۸
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ حسین زارع کمالی جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: طرح شهید سلیمانی بر اساس امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت، از آبان‌ماه سال گذشته آغاز شد و طی این مدت نقش موثری در کنترل بیماری کرونا داشت.

وی افزود: با توجه به اوج گرفتن دوباره کرونا در کشور و استان یزد و ورود به موج چهارم ویروس، اجرای این طرح در یزد تشدید خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: اقناع مردم، آموزش همگانی، بیماریابی سریع با انجام تست‌های بیشتر و همچنین اعمال قرنطینه درست از جمله اقداماتی است که در طرح شهید سلیمانی انجام می‌شود.

زارع کمالی ادامه داد: یافتن افرادی که با بیماران کرونایی در تماس بوده‌اند و کمک به بیماران به ویژه افراد بی‌بضاعت و نیازمند حمایت که در قرنطینه هستند از دیگر اقدامات طرح شهید سلیمانی است.

وی اضافه کرد: ارجاع بیماران به مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان‌ها در صورتی که قابل نگهداری در منزل نبودند و همچنین کمک‌هایی مانند کپسول اکسیژن برای افرادی که در منزل نیازمند حمایت‌هایی از این قبیل هستند، از جمله مواردی است که در طرح شهید سلیمانی مدنظر است.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر با بیان اینکه هدف اجرای طرح شهید سلیمانی، قطع زنجیره انتقال بیماری است، عنوان کرد: این طرح با شیوه محله‌محور و خانواده‌محور با استفاده از ظرفیت بسیار ارزشمند بسیج محلات و مساجد اجرا می‌شود.
ارسال نظرات