هم‌زمان با افتتاح پنج آموزشگاه درسراسراستان، آموزشگاه حاج غلامرضا زارعشاهی با حضور وزیر آموزش‌وپرورش و مسئولین استان و شهرستان میبد به‌صورت ویدوکنفرانس افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۳۲۴۱۱
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، این آموزشگاه ۱۲ کلاسه درزیربنای هزار ۷۵۰ مترمربع در دوطبقه با هفت میلیارد تومان اعتبار به‌صورت صد درصد خیری ساخته‌شده است.
محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش کشور در آیین افتتاح آموزشگاه‌های استان از همه‌کسانی که در توسعه فضا‌های آموزشی در استان و شهرستان میبد تلاش می‌کنند صمیمانه تشکر کرد.
حسین فلاح فرماندارمیبد نیز با قدردانی از دکترزارعشاهی خیر این آموزشگاه و یادآوری جایگاه استان یزد و شهرستان میبد در کسب مدارج علمی و کنکور گفت: نگاه بسیار خوب آیت‌الله اعرافی امام‌جمعه، نماینده میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی و مدیر و مدیرکل آموزش‌وپرورش باعث شده است که آموزش‌وپرورش میبد بدرخشد.
فلاح افزود: با برنامه‌هایی که با محوریت آیت‌الله اعرافی در آموزش‌وپرورش تدوین‌شده است ما هرسال ده آموزشگاه جدید می‌سازیم و خیرین هم پای‌کار هستند.
وی از نگاه رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و معاون وزیر آموزش‌وپرورش هم نسبت به تأمین پروژه‌های خیر ساز قدردانی کرد.
در پایان این مراسم از متصدیان و خیرین احداث آموزشگاه حاج غلامرضا زارعشاهی با اهداء لوح و هدایا تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات