فرمانده سپاه امام سجادعلیه السلام استان هرمزگان گفت:مسئولیت در نظام اسلامی فرصتی برای خدمت به مردم است
کد خبر: ۹۳۳۲۴۲۱
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از هرمزگان، سردار اباذر سالاری در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: اگر شعار دیگر سال‌ها را نیز بررسی کنیم متوجه می‌شویم رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد، تولید و مسائل مرتبط با اشتغال بوده و امسال نیز نگاه بلند رهبری موجب نامگذاری به تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها شد.

فرمانده سپاه امام سجادعلیه السلام  با تاکید بر اینکه دشمن تحمل عظمت و اقتدار ایران را ندارد گفت: معتقدیم کشور دارای ظرفیت‌های فراوانی است که اگر نگاه از خارج به توانمندی داخلی سوق یابد می‌توانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی افزود: تاکید مقام معظم رهبری بر این اصول یعنی ما به نقطه دلخواه و مورد نظر ایشان در تولید و اشتغال نرسیده‌ایم و اگر کاری هم انجام شده در برابر توقع مردم و رهبری کوچک بوده است

فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان گفت: امسال سال مهم و تاثیرگذاری است و امیدواریم در هر موقعیتی که هستیم در جهت تحقق فرمایشات رهبری و شعار کلیدی سال گام برداریم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات خردادماه تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نقش کلیدی در آینده کشور دارد.

سردار سالاری گفت: حضور حداکثری در انتخابات به تعبیر مقام معظم رهبری می‌تواند برای کشور در برابر بیگانگان یک قدرت ایجاد کند.
وی ادامه داد: جدای از نوع انتخاب مردم، حضور حداکثری مردم با گرایش‌ها و عقاید مختلف می‌تواند منشا قدرت بالنده برای کشور باشد و در درجه بعد نیز مردم باید از میان افرادی که خود را در معرض رای آنها قرار داده‌اند سعی کنند فردی اصلح انتخاب کنند.

فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسئولیت در نظام اسلامی فرصتی برای خدمت به مردم است و افراد مسئول باید خادم دیگران باشند.

سردار سالاری گفت: ما در طول تاریخ انقلاب آموخته‌ایم هرجا استقامت کنیم و نگاهمان به فرموده‌‌های ولایت باشد موفق بوده‌ایم و هرجا در برابر دشمن کرنش کنیم و از خود ضعف نشان دهیم موجب می‌شود دشمن سواستفاده کند.

وی تاکید کرد: امروز به پشتوانه خون شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری به نقطه‌ای رسیده‌ایم که گلوی استکبار را فشرده‌ایم و اسرائیل، انگلیس و آمریکا از دست ملت ایران عصبانی شده‌اند چرا که از وابستگی خارج شده‌ایم و در برابر آنها محکم و استوار ایستاده‌ایم و آنها تاب و تحمل عظمت این اقتدار ملت ایران را ندارند.

فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان گفت: شهدای عزیز ما فضایی ایجاد کرده‌اند که دشمن معترف شده اگر کشورهای مستکبر کوچکترین اقدامی علیه ملت ایران انجام دهند اسرائیل با خاک یکسان می‌شود.

وی تاکید کرد: دشمن اگر دست از پا خطا کند پاسخ قاطع در کمترین زمان ممکن دریافت می‌کند و این مهم با اعتماد به توان و قدرت داخلی و جوانان ایران اسلامی به دست آمده است.

سردار سالاری گفت: معتقدیم ایران اسلامی دارای پتانسیل و ظرفیت‌های فراوانی است که اگر نگاه از خارج به توانمندی داخلی سوق یابد می‌توانیم از این ظرفیت‌ها بهره ببریم.

ارسال نظرات