خبرهای داغ:
سرهنگ موسوی، گفت: به دنبال افزایش میزان ابتلا به کرونا و وضعیت قرمز ، دومین فاز از رزمایش با اجرای پویش مجازی «سهم من در مهار کرونا » دربین همه بسیجیان و شهروندان در این شهرستان از امروز ۱۸ فروردین کلید خورد.
کد خبر: ۹۳۳۲۴۷۰
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

به گزارش بسیج اندیمشک، سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی گفت : این پویش با هدف آگاه ‌سازی افراد با محوریت ارتقاء سطح مشارکت آنان در رعایت پروتکل های بهداشتی در خانه و محیط اجتماعی انجام شد.

وی بیان کرد: آنچه در شرایط کنونی می تواند راهی برای مسدود کردن منافذ نفوذی کرونا در اجتماع انسانی باشد، رعایت الزامات بهداشتی وحرکت آگاهانه عمومی درمقابل کرونا است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به اینکه بیماری کرونا که درماه های اخیر تغییر شکل داده و هربار خطرناکتر ازگذشته خودنمایی می کند، خاطرنشان کرد: با رهگیری بیماران که در طرح شهید سلیمانی انجام گرفته بیشترین ابتلا مربوط به مراسمات جمعی عزا و عروسی یا دورهمی های خانوادگی بوده که انتظار داریم همه شهروندان به این پویش پیوسته و با نه گفتن به حضور در اجتماعات و دورهمی ها و رعایت پروتکل های بهداشتی در مهار کرونا سهیم باشند.

سرهنگ پاسدار سیدعطاءاله موسوی اضافه کرد: دراین آگاهی بخشی می توان از ظرفیت فضای مجازی برای مقابله با ویروس کرونا که این روزها همه نگران سیرصعودی آن هستند، بهره گرفت.

موسوی عنوان کرد: استفاده از ماسک تاثیر زیادی بر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دارد از همین‌رو اگر همه افراد جامعه خود را مقید به پوشش ماسک کنند، می‌توان گام موثری در مهار این ویروس برداشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها